Zijn ze niet meer beschikbaar? Ik zag dat er van de week nog reclame voor gemaakt werd.
Zijn ze niet meer beschikbaar? Ik zag dat er van de week nog reclame voor gemaakt werd.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Wou gisteren bestellen maar ging helaas niet.![]()
Ier misschien heb ik mijn kaartje niet nodig, maar dat hoor ik maandag. Dan weet ik wanneer ik geopereerd wordt en of ik dus mee kan doen. Anders mag je mijn kaartje overnemen.
Ik ben er ook weer bij al vrijwilliger. Vorig jaar samen met Elena de Liberty gejureerd. Wat was het leuk om te zien hoe iedereen samen met zijn partner alle onderdelen doorloopt. En het maakt niks uit of een ander een onderdeel "beter" doorloopt als jullie samen het naar tevredenheid kunnen doen heb je al gewonnen!
Gekwalificeerd NH instructeur. Hulp/les? Stuur even een pb of kijk op FB.
"Nosey Horsemanship" omdat je samenwerken niet alleen kan doen!
Mocht er iemand een kaartje voor deelname met paard over hebben dan hoor ik dat graag.
Ik wilde erg graag heen, maar de kaartjes waren niet meer beschikbaar.![]()
Ik heb het kaartje van chevelle68 over kunnen nemen. Hopelijk vind jij ook nog een kaartje, Dian.Wellicht Parelli NL nog even een berichtje sturen (organisatoren van het event). Ik had mezelf daar ook bekend gemaakt voor het geval iemand zich daar zou (af)melden!
Zijn er ook NH leden die alleen komen kijken (zonder paard) Ik heb een kaartje gekocht en het lijkt me leuk om samen met een NH lid/leden ernaar toe te gaan. Ik rij vanuit Deventer. Of is dat weer een andere topic?
Wij gaan ook met een aantal mensen om te kijken. Dan zullen we elkaar daar wel tegenkomen denk ik![]()
Gezellig!![]()
Ik zie net op Facebook dat er weer deelname kaartjes beschikbaar zijn!
Ik heb er zin in!!! Helaas kunnen wij niet de dag ervoor al naar Lisse, dus moeten we om half 6 vertrekken![]()
Oei das vroeg! Geen logees dus?!
Ik ben er helemaal niet meer bij. Operatie is vervroegd omdat ik niets meer kan. Veel plezier en veel foto's maken hoor!
Zaterdagavond nog wel hoor! Want we gaan niet alleen voor 3 uurtjes Parelli-games 6u in de auto zitten :P
Yes! er waren inderdaad weer kaarten beschikbaar en ik heb er een besteld!![]()
Bladwijzers