Met wie doe je mee Dian? Met de leuke IJs?
Met wie doe je mee Dian? Met de leuke IJs?
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ik heb er zin in en kijk er naar uit! Vond het vorig jaar zó leuk![]()
Ik ben heel benieuwd naar zaterdag.
Ga meedoen met mijn 3 jarige. Over het algemeen is ze erg nuchter, maar ze heeft nog nooit op ander terrein 'getraind/gespeeld' terwijl er zoveel andere paarden in de buurt waren. Doel is in ieder geval om haar te laten ervaren hoe het is op een 'druk' terrein en dat dat niks voorstelt. Rest is wat mij betreft van ondergeschikt belang. Dus als je iemand ergens met een schimmel ziet aanklooien...
![]()
![]()
Ja, de IJslander gaat weer mee!
Ik kom morgen met Stuart een poosje kijken. Hoe zit het eigenlijk met parkeren? Het lijkt zo klein op google maps?
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Gisteren nog een kaartje gekocht dus ben er ook bij morgen![]()
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Ik dacht dat vandaag nog online kaartjes gekocht konden worden, maar het lukt me niet als ik op de link klik.
Er staat alleen niet duidelijk waarom niet. Kunnen kaartjes ook gewoon aan de kassa gekocht worden?
Kaartjes kon je online kopen tot 7u vanochtend. Maar morgen aan de deur kan het ook gewoon, voor € 12,50
Ik heb er al zin in!
Ik heb er ook zin in!
Morgen om 5 uur opstaan met mama. Maar dat hebben we er voor over.![]()
Dank je Marit! Leuk om weer een hoop forumgenoten te zien morgen![]()
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Ik ben er morgen dus ook bij met mijn paardje.
Mijn doel is om vooral samen lekker plezier te hebben en relax te blijven..
Toen ik vandaag weg ging stond alles klaar en dat zag er gezellig uit. Veel plezier alvast voor degenen die gaan!
Jasmijn kan helaas niet mee. Ik heb haar kaartje, als iemand die wil overnemen, stuur even een pb met je telefoonnummer!
Bladwijzers