Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 789
Resultaten 121 tot 128 van de 128

Topic: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

  1. #121

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Cora Bekijk Bericht
    Vandaag spookt het weer. Vanmorgen heb ik voor niks een bericht getypt en nu vroeg "hij" weer of ik de pagina wilde verlaten, toen ik wilde plaatsen/
    En ja ,die thumbnails zijn heel irritant!
    Dit had ik ook.
    Ik heb ook regelmatig dat als ik typ. Er woorden worden ingevuld of veranderen.
    Zo begon ik net met ik. En hij maakte er direct mij van ?

  2. #122
    Actief Forumlid sterre's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2013
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    38
    Berichten
    2.167
    Dagboek Berichten
    82

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    Het ging een poos wél goed voor mij gevoel! Dat was fijn

    Van gisteravond tot vanmiddag inderdaad weer gespook.
    Ik typ tegenwoordig altijd mijn hele dagboekberichten extern voor ik ze in het forum plaats om deze reden, dan ben ik ze in ieder geval niet kwijt.

    Die thumbnails vind ik ook onpraktisch. De foto's zijn gewoon geplaatst prima te zien, de waarde van de thumbnailfunctie in z'n geheel ontgaat me eigenlijk volledig... Ik ben nu regelmatig nogal wat tijd kwijt met ze opsnorren en wegwerken, ook suf.
    Laatst gewijzigd door sterre; 07-12-14 om 13:53.

  3. #123
    Actief Forumlid aletta's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2010
    Locatie
    Arnhem/Veluwe
    Berichten
    1.947
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    Hi Eveline, ben even nieuwsgierig of je al iets weet over die dubbele foto's steeds in de topics. En zie ook mijn andere vraag. Thks alvast voor je reactie.
    Leven is het meervoud van lef.

  4. #124
    Actief Forumlid sterre's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2013
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    38
    Berichten
    2.167
    Dagboek Berichten
    82

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    Is dit ook de plek om problemen met het forum te vermelden? Of moet ik ergens anders zijn?

    Ik heb nu al een paar dagen dat ik foto's in mijn dagboek plaats plaats die afwisselend dan weer wel, dan weer niet te zien zijn. Over het algemeen ben ik wel handig genoeg om uit te vinden waar het aan ligt, maar dit keer lukt het me niet.
    Ze zijn úren wel te zien, en dan zijn het plots weer lege vierkantjes zonder leesbare URL. Het verschilt per device en per browser, maar ook qua tijdstip.
    Ik heb de foto's nu tweemaal opnieuw geladen en geplaatst, maar het probleem blijft. Foto's zijn keurig 800 pixels breed max en 72 dpi.

    Kan ik hier zelf nog wat aan sleutelen, of is dit iets interns op het forum? Hoor/lees het graag, maak graag dagboekberichten met veel beeldmateriaal

  5. #125
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    Heb net bericht gehad van de host. 5 december was er een servercrash, daarom deed het forum het vrijdag even niet. Ze hebben ook de software voor databases geüpdate, misschien dat daar de thumbnails vandaan komen.
    Ik ga kijken of ik dat geheel kan uitzetten want het is inderdaad zinloos om de foto's er 2x te hebben staan.

  6. #126
    Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    32
    Berichten
    7.191
    Dagboek Berichten
    43

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo Bekijk Bericht
    Heb net bericht gehad van de host. 5 december was er een servercrash, daarom deed het forum het vrijdag even niet. Ze hebben ook de software voor databases geüpdate, misschien dat daar de thumbnails vandaan komen.
    Ik ga kijken of ik dat geheel kan uitzetten want het is inderdaad zinloos om de foto's er 2x te hebben staan.
    ik merk dat mijn foto's die ik via telefoon upload alleen via thumbnail wordt weergegeven, dan zou het betekenen dat er foto's gaan missen bij mij?
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.


  7. #127
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    Evi, wil je ook nog reageren op mijn vorige bericht? Deze dingen weerhouden mij er echt van om actief bij te dragen aan het forum. ..

    Deze post dus:

    Hebben jullie nog kunnen kijken naar deze punten:
    - op mobiel kan ik geen thumbnails openen.
    - dagboek bericht vanaf mobiel staat op geen reacties plaatsen en is niet te veranderen vanaf mobiel

  8. #128
    Forum Meubilair Cora's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Delden, Twente
    Leeftijd
    60
    Berichten
    8.020
    Dagboek Berichten
    60

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    Evi en Onno, ik zou graag de thumbnails in mijn posts willen verwijderen. Steeds als ik foto'd plaats krijg ik ze nog een keer als thumbnail. Hoe krijg ik die weg? Of kan ik die functie nier gewoon uitzetten? Ik weet niet waarde functie eigenlijk voor is, maar ik heb hem in elk geval niet nodig.
    Happiness is not a destination, it is the road to travel

Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 789

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •