Ik koop elk half jaar een nieuwe twistlock, dat is mijn methode.
Maar ik ga ook nog eens de siliconenspray proberen, wie weet helpt dat.
Roos, misschien een domme vraag, maar wat is (was?) WD 40?
Ik koop elk half jaar een nieuwe twistlock, dat is mijn methode.
Maar ik ga ook nog eens de siliconenspray proberen, wie weet helpt dat.
Roos, misschien een domme vraag, maar wat is (was?) WD 40?
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Ik heb mijn twistlocks al zeker 2 jaar......gewoon af en toe even in de wasmasjien en daarna druppie olie of siliconenspray![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
http://www.wd40.nl/marken_wd40_nl.phpOorspronkelijk Geplaatst door Hanneke1980
alstublieft mevrouw
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Hahaha, hele handleidingen voor de dwarse twistlocks![]()
Ik gebruik (en verkoop) vrijwel alleen maar bullsnaps. Heb nog een parelli-touw met Bullsnap uit het gulden-tijdperk die nog steeds werkt(ja, toen maakte Parelli nog duurzaam materiaal
)
Zou ik misschien jullie tips (wassen, siliconenspray) op mn site mogen zetten om ook anderen te helpen?
Komt de hamer ook in het lijstje dan?Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
Surrender to fun!
Inderdaad Floor, alleen als de hamer er ook bij komt![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Hahaha, ik zal die erbij zetten, als laatste oplossing
Had zelf al geadviseerd aan Roos om de slijpschijf erbij te pakken![]()
Proest...haha.Oorspronkelijk Geplaatst door Hästli
Lijkt me inderdaad handig om de tips op de site te zetten. Wie weet hoeven dan minder mensen de hamer erbij te pakken.![]()
Ingredient voor een hopelijk succesvolle reincarnatie van de twistLOCK.
- Je neemt een relatie met een vreemdsoortige hoefsmid, vrouw op de vlucht, die in scheiding ligt.
- Je ontvangt met plezier een officiele Parelli 12ft leadrope als cadeau.
- Je komt bij zinne en dondert de hoefsmid de deur uit met alle rotzooi die je ooit van hem gekregen hebt, achter hem aan, met uitzondering van de leadrope.![]()
- Je begint aan Parelli NH en bestelt bij Parelli Nederland een starterspakket, uiteraard zonder 12ft leadrope.![]()
- Je geniet jaren van de twistLock tot het ding op een fijne dag besluit wel te locken maar niet te twisten.
- Je vraagt op een zeer geliefd forum om advies en je wacht hier vervolgens vooral NIET op.
- Je neemt een mobiele telefoon en je stuurt een sms naar de onderburen met de mededeling dat er mogelijk wat geluidsoverlast te bespeuren valt.![]()
- Je neemt een hamer en je ramt naar eer en geweten KEIHARD op de twistLOCK.
- Je neemt nog eens een kijkje op het forum en je komt tot de conclusie dat enig geduld wellicht beter op zijn plaatst was geweest dan enkele mokerslagen.
- Je ziet vervolgens op de grond een kogellagertje liggen en je denkt, heeeeeeeeeee als ik die weer in de twistLOCK stop, dan komt alles weer goed.
NEE DUS
- Je zuigt het huis NIET en je ontvangt de volgende dag een Parelli'er en mede forum genoot op bezoek.
- Tijdens de conversatie met het bezoek valt je oog plotseling op de ongezogen grond en je ziet daar nog een kogellagertje en een veertje liggen.
- Tezamen met het bezoek frot je alle onderdelen weer in elkaar en je gaat er van uit dat de twistLOCK het nu vast weer gaat doen.
- Je aanname bleek correct de twistLOCK deed exact 1 x twist en daarna vooral weer heel erg LOCK.
- Je geeft de leadrope met twistLOCK met het bezoek mee in de hoop dat de klusgrage vader van het bezoek het geheel weer aan het twisten krijgt.
- Als laatste steek je een kaarsje aan, je bidt vervolgens op je blote knietjes naar de lieve God om vergeving in de hoop dat de twistLOCK bij het volgende bezoek weer een TWISTlock is geworden.
Op bovenstaande tekst rust copyright, voor overname voor het tips & tricks gedeelte van http://www.equiplay.nl dienen eerst leges betaald te worden.![]()
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
LOL!!!!!
- En vervolgens haal je de volgende dag de gerepareerde twistlock weer, druipend van het vet, uit je brievenbus.
Started!
![]()
![]()
Zijn er ook hoefsmeden die iets beters parelliachtigs in te brengen hebben ipv een leadrope?
Volgens mij kunnen ze allemaal in ieder geval GymmenOorspronkelijk Geplaatst door Margot van lare
.
Chasing the tiger op zijn tijd.
Gwen
Fijnmazig hooinet te koop: http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=30210.0
Bladwijzers