Oorspronkelijk Geplaatst door
Timbers

Oorspronkelijk Geplaatst door
kellybelly
Toen liep ze zoals altijd naar buiten, plukte een paar grasjes, trok een vies gezicht (naar mijn mening

, hoezo antropomorfistisch?) en liep weer naar binnen.
Misschien denk ik ook te antropomorfistisch hoor.....maar ik heb soms het idee dat ze heel goed aangeven wat ze wel en niet willen
Einde van de zomer ook, dan krijgen wij op een gegeven moment echt het gevoel ze zijn het zat

en zo heb ik dat ook wel met slecht weer in de paddock.......
Vooral met Est heb ik het idee dat zij heel goed aangeeft wat ze zelf wil (en wederom misschien te antropomofistisch gedacht).....een deken opdoen bij Est als voorbeeld.
Van de zomer met die hele hevige regen en Essie in zomervacht, wat ouder wordend was erg zwaar voor d'r, dat merkte ik gewoon. Regendekentje op zonder problemen en nu in wintervacht hoef ik het niet eens te proberen (niet dat ik het zou willen hoor!) want dan heb ik een blauwe plek in mijn nek van het bijten.
Hetzelfde met een vliegendeken, last van veel dazen en vliegen staat bij Est gelijk aan vliegendeken opdoen is vriendelijk kijken en vooral blijven staan als ik dat ding opdoe, niet genoeg last van dazen en vliegen is sowieso weglopen als ze met deken aan ziet komen en als ik dan toch mijn zin wil doordrijven dan heb ik een blauwe plek in mijn arm (en die tanden zijn scherp

)
@Margot, blijft staan dat hetgene waar ze minder reageren het meest op geconditioneerd zouden moeten zijn (gezamelijk naar binnen gaan) terwijl het toch echt een hecht koppel is

Bladwijzers