Als het kan wil ik me graag opgeven met Salka, maar dat moet ik eigenlijk nog voor definitief afspreken met Linde. Zou het kunnen dat ik me op de lijst zet en dan als het niet doorgaat weer eraf? Onder voorbehoud dus.
Als het kan wil ik me graag opgeven met Salka, maar dat moet ik eigenlijk nog voor definitief afspreken met Linde. Zou het kunnen dat ik me op de lijst zet en dan als het niet doorgaat weer eraf? Onder voorbehoud dus.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Tuurlijk kan dat, Nicky, als je het een beetje bijtijds laat weten.
Voorthuizen I:
1 Karianne & S of L
2 Nieck & Mighty
3 Karin & Charlie
4 Dorine & Ylvar
Voorthuizen II
(Stal van Bortel, Huinerkerkpad 3, 3882 LC Putten, Nederland)
5 Stacy & Knowie
6 Yvette & Quentin (onder voorbehoud)
7 Sophie & Cantaor
8 Saskia & Marlady
9 Nicky & Salka (onder voorbehoud)
10
Ik heb nog een vraag in de mail van iemand die mogelijk met 2 mensen wil komen lessen, dus het is wel erg fijn als bijtijds duidelijk is of er plaatsen openstaan.
Hoe doen we dat, Yvette??![]()
![]()
May the horse be with you!
De ene keer mensen te kort, andere keer mensen teveelpff
Als Stacy gaat, is er so wie so geen probleem. Dan loopt ie de wagen wel weer op in Putten. En inmiddels gaat ie er thuis ook weer redelijk zonder al te veel problemen op. Dus het wordt tijd dat we ons weer eens onder de mensen gaan begeven. Ik ga er dus vanuit dat we gewoon present zijn. En in de tussentijd nog een paar keer oefenen ergens in de buurt.
Fijn dat het beter gaat, Yvette!
Nou houwe zo!
Ik ga er vanuit dat iedereen gewoon komt![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Karianne, heb jij toevallig zo'n bitloos hoofdstel waarbij de teugels gekruist door de "bitringen" heen gaan? Druk zit hierdoor achter de oren en op de neus. Ik weet niet hoe het hoofdstel heet. Ik heb het gisteren een keer van iemand kunnen lenen met rijden. Was op zich wel prettig, maar Knowie is met bit beter te rijden. Ik wil Wim er even mee laten rijden om te kijken of hij er wel verder mee komt. Dus als jij er 1 hebt zou het erg makkelijk zijn, anders moet ik eens even kijken of ik wat kan regelen![]()
Bedoel je zo`n hoofdstel dat kruist onder het gehele hoofd of alleen onder de kin? Dat laatste heb ik wel en kan ik aan Karianne meegeven.
Een Cook (TM duh)?
Ik zal mijn Cook meenemen, die kruist vanaf het kopstuk onder de kaken naar die "bitringen" aan de neusriem. Zogezegd.
Ik heb alleen geen idee of Knowie die past? Ik heb denk ik een medium, vermoed ik.
Maar ik neem hem zeker mee!
Meestal heeft Wim er ook een bij zich, trouwens.
Dank u meiden. Kruist idd onder de kin. Knowie heeft cob maat, dus medium is prima![]()
Okee, gaat weer in tas![]()
Super! Dank U! Het is idd de Dr Cook. Mag ome Wim er mee rijdenYvette en ik komen dus sowieso. Ik ben nog niet fit, maar als Wim een gedeelte rijdt en ik doe alleen stapwerk dan red ik het wel
Kijk jij Knowie daarna nog even na? Op zich gaat het wel stukken beter met hem, maar zijn lendenen wervels moeten nu wel weer even op zn plek gezet worden. Een oorzaak is ook dat ik sinds kerst bijna niks met hem gedaan heb omdat ik ziek ben. Maar heb deze week alweer 2x in de bak gereden (half uur stap) en de 2e keer ging het heel goed! Hoera
![]()
Volle bak!
Voorthuizen I:
1 Karianne & S of L
2 Nieck & Mighty
3 Karin & Charlie
4 Dorine & Ylvar
5 Nicky & Salka
6 Marian & Vik
Voorthuizen II
(Stal van Bortel, Huinerkerkpad 3, 3882 LC Putten, Nederland)
7 Stacy & Knowie
8 Yvette & Quentin (onder voorbehoud)
9 Sophie & Cantaor
10 Saskia & Marlady
gezellig! Maar zo te zien is het bij bortel toch aardig rustig![]()
I'm still learning it....
Cantaor, mijn spaanse kanjer!
word de bovenstaande volgorde trouwens ook de volgorde van lessen?
I'm still learning it....
Cantaor, mijn spaanse kanjer!
Bladwijzers