ja, in principe wordt het zoiets
Ik denk alleen dat ik Nieck's les en mijn les verder uit elkaar zet, dan kunnen we elkaar filmen![]()
Voorkeuren opgeven mag altijd natuurlijk, en daar doe ik meestal ook nog iets mee![]()
ja, in principe wordt het zoiets
Ik denk alleen dat ik Nieck's les en mijn les verder uit elkaar zet, dan kunnen we elkaar filmen![]()
Voorkeuren opgeven mag altijd natuurlijk, en daar doe ik meestal ook nog iets mee![]()
May the horse be with you!
Ik blijf bij voorkeur precies op de plaats waar ik nu sta! Schuiven kan ook, ik ben gewoon vrij verder, maar het lijkt me wel erg lekker op deze plek.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Het maakt mij ook niet uit wanneer ik sta. Als het maar licht is tegen de tijd dat ik naar huis ga![]()
I'm still learning it....
Cantaor, mijn spaanse kanjer!
Is er trouwens nog iemand die lange lijnen werk gaat doen tijdens de wimles? want dan wil ik wel even kijken.
Wie weet, nu nog geen ideeOorspronkelijk Geplaatst door Onimmemansje
![]()
Voorthuizen I:
1 9:00-9:45 Karianne & S of L
2 9:45-10:30 Karin & Charlie
10:30-10:45 pauzetje
3 10:45-11:30 Nieck & Mighty
4 11:30-12:15 Dorine & Ylvar
12:15-12:30 pauzetje
5 12:30-13:15 Nicky & Salka
6 13:15-14:00 Marian & Vik
14-15 Wim naar Voorthuizen II en PAUZE
Voorthuizen II
(Stal van Bortel, Huinerkerkpad 3, 3882 LC Putten, Nederland)
7 15:00-15:45 Stacy & Knowie
8 15:45-16:30 Yvette & Quentin (onder voorbehoud)
16:30-16:45 pauzetje
9 16:45-17:30 Sophie & Cantaor
10 17:30-18:15 Saskia & Marlady
Prima!
Poeh dat wordt een latertje voor mij.
Ik was graag om half acht weer thuis geweest om Fenna te kunnen voeden, maar ja je kan niet alles hebben hè![]()
Euhm denk wel dat dat moet lukken. Tegen die tijd is het nog licht toch?
gister was het nog tot 18.15 licht![]()
Oooh dan is het goed![]()
vet is bevestigdOorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
[size=99px](edit, stiekem Nieck en mij omgewisseld)[/size]
...En toen was de Wimles alweer geweest.
Ik heb heerlijk gereden. En de volgende dingen als huiswerk mee gekregen:
-Halt houden op mijn stem. Ik mag niet meer hij trek/ik trek/stilstaan/loslaten gebruiken, maar moet nu aan een lang teugeltje stil kunnen staan op mijn stem en zit. Zo drij hij dat doet mag hij een snoepje, haha en reken maar dat Canta deze regel plezierig vind
-Schouder binnen/kont naar binnen schouder buiten/kont naar buiten op de 8 en iedere keer aan de buitenste rand van de 8 omstellen. Hier bij moet ik ook mij buiten been goed naar achteren leggen zonder dat hij daarvoor weg rent. Dat is wel moeilijk.
-En dan de galop zonder dat meneertje weg rent.Tijdens de les ging meneer even kuilen in de bak maken door op zijn mega enorme (spaanse?) manier te galloperen. Hij vond het wel leuk en was niet meer te stoppen. Maar vanaf nu moet het dus iets gecontrolleerder
![]()
Verder als huiswerk:
-Een grandeur pad aanschaffenMet mijn Harry's Horse dekje alleen ging het niet lukken.
Ik vond het een geslaagde les. Haha en Karianne kon er aan het eind nog niet overuit dat zijn roze-selfmade-penny-kralen-frontriempje hem nog stond ook![]()
![]()
Bladwijzers