Volgens mij moet eigenlijk bijna iedereen het wel kunnen, maar word je geremd omdat je denkt dat je het niet kan.Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Volgens mij moet eigenlijk bijna iedereen het wel kunnen, maar word je geremd omdat je denkt dat je het niet kan.Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Amen, Margot!
![]()
May the horse be with you!
T was ergens in Frankrijk of Duitsland, in een park. De stad had ik allang gezien, dus dan moet je wat... Maar hier in Nijmegen, staat voor t stadskantoor een beeld van een pony, daar kan t vast ookOorspronkelijk Geplaatst door Hanneke1980
.
Tsja, over hoogte gesproken, op Askja (1.35) en Stella (1.40) heb ik altijd de buik-slinger methode gebruikt en dan nog zette ik haar iets lager op de helling...
Beeld is altijd handig om te oefenen, maar ik zie iedereen al kijken.Oorspronkelijk Geplaatst door Ebby
Wat is trouwens de buikslingermethode?![]()
-Parkeer je ponyOorspronkelijk Geplaatst door Margot van lare
-Spring, zodanig dat je met je buik over de rug hangt
-zwier je been over de kont.
Twee etappes dus, en soms wat onhandig... Stella zat eens al half in galop voordat ik de beenzwier had uitgevoerd en Askja heeft een keer een minuut of vijf gelopen terwijl ik spartelend er half op hing. (tip; niet eten van te voren...)
Zal het voorlopig nog maar niet met Sincero proberen, aangezien hij nog niet zo lang onder het zadel is....
Maar dan heb ik nog een paar jaar om mezelf ervan te overtuigen dat ik het kan![]()
Aanvulling op de tips van Ebby:
Als je het bv. vanaf de linkerkant doet, en je springt omhoog zodat je met je buik over je paard hangt, zet dan je linkerelleboog tegen de rechterkant van de hals van je paard, zodat je je daarmee kunt afzetten. Je kunt je zo dan ook nog wat hoger wurmen, als je niet in één keer hoog genoeg was gesprongen.
Dit is ook de manier waarop ik altijd op Atli klim.![]()
Bedankt voor de tips! Deze gebruikte is voor Stella ook, wist alleen neit dat het zo heette. Op haar lukt me dit nog wel, maar toch echt niet op Bully of een van de paarden.
word pebbles dit jaar niet al 3 trea??? dan kan hte toch handig!!!![]()
tis natuurlijk ook een soort van EXTREME friendly game haha..als je je paard over and over kan raken maar ja...of je er nou veel respect vor terug krijgt..haha..
Zag bij de slager in buurdorp TWEE beelden buiten staan.. 1 van een grote en 1 van een kleine koe.. wie weet mag ik daar trainen.. kan ik mooi op het kleintje beginnen
![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Hmm.. het 'stadslogo' van Nijkerk is een bronzenbeeld van drie koeien... die staat midden op het Marktplein.
Ik zie me daar nog niet zo 1,2,3 op oefenen !
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
whauhahaha...ja en dan een hele reeks filmpjes maken van mensen die alemaal illegaal op stambeelden aan het oefenen zijn whuahhaahha..lijkt me hilarisch!!!!![]()
Ja daar moest ik ook aan denken, wel iets voor" man bijt hond".....vreemde taferelen in nederland![]()
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
"Man bijt hond"
"Vrouw zoekt standbeeld"
Anywayz, Suus en ik hadden swingvrij vandaag, vandaag was tigerdag.
Vertel deze laatste zin op een gemiddelde verjaardag en ze weten zeker dat je gestoord bent!!![]()
May the horse be with you!
Mentaal was ik er helemaal klaar voor vandaag, maar toen ik er naast stond bleek 160 cm toch best hoog.![]()
Gaat morgen een nieuwe poging wagen met krukje.![]()
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Bladwijzers