Oorspronkelijk Geplaatst door Auky
Weet je misschien ook hoe je kan invullen dat je savvy club member bent op de site van ticket factory?
Oorspronkelijk Geplaatst door Auky
Weet je misschien ook hoe je kan invullen dat je savvy club member bent op de site van ticket factory?
PARELLI fan!
Je moet voor de code even bellen naar de office van Parelli UK. Rechts bovenin het bestelscherm staat een vakje waar je kortingscodes kunt invullen.Oorspronkelijk Geplaatst door fstender
Kreeg trouwens een mail van Kristien, wij liggen samen op een kamer![]()
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
GezelligHeb er echt reuze zin in!
![]()
PARELLI fan!
We hebben onze inschrijvingsperiode voor het hotel/busarrangement verlengd.
Zodus, als er nog iemand is die graag mee zou gaan, aarzel dan niet en schrijf je in!![]()
groetjes,
Kristien
Gaat er nog iemand van de belgjes want ik wil echt gaan dit jaar. Ik MOET er bij zijn.![]()
Kunnen er nog kaarten besteld worden?
K10, zijn er nog plaatsen in de bus?
Ja op al je vragen.Oorspronkelijk Geplaatst door skey
Als je mee wil Kim, geef me dan een privé mailtje, dan zit je gelijk in mijn archieven.
groetjes,
Kristien
Gezellig Kim dat je ook gaatOorspronkelijk Geplaatst door skey
![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ojee, twee Kimmen van het NH-forum in Birmingham straks![]()
gezellie!
Hmmm, ik heb eigenlijk herexamens............. Kim, heb jij al een roommate? (Skey)
Xjes!
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Hoi Kim,Oorspronkelijk Geplaatst door skey
weet je al of je mee gaat?
groetjes,
Kristien
Ik heb rondgevraagd maar er gaat blijkbaar niemand die ik ken. (voor op de hotelkamer onder andere)
Ik heb niet zo'n zin om "alleen" te gaan. Er gaan uiteraard nog veel mensen mee maar het is toch fijn als je 2 volle dagen opgescheept zit met iemand waar je op voorhand al van weet dat het klikt.
Hoi Kim,
Het is niet omdat je met iemand een kamer gaat delen, dat je ook constant bij elkaar moet blijven hé! Voor de rest zit de bus vol met mede studenten, hoe erg kan dat zijn?!Je zal al gauw genoeg een zielsgenoot vinden!
Een kamer voor één persoon kan ook, mits een opleg van € 40 voor de kamer (twee nachten).
Er zitten trouwens nog Belgische meiden van jouw leeftijd op de bus... Zou straf zijn, mocht het met geen van hen 'klikken'!
groetjes,
Kristien
Mensen lijken precies altijd maar over mijn posts te kijken, heb zeker al 4x gevraagd wie met mij op een kamer wil liggen, maar niemand heeft gereageerd!![]()
![]()
Ik heb een paar maanden geleden al gereageerd, maar toen had je zelf geen interesseOorspronkelijk Geplaatst door Elineke
![]()
Jawel, maar jij wist niet of je met je moeder of met de grote hoop gingOorspronkelijk Geplaatst door Auky
.
Bladwijzers