Ben vorig jaar ook geweest en het was gaahaaf!!! Zeker voor herhaling vatbaar!!
Ben vorig jaar ook geweest en het was gaahaaf!!! Zeker voor herhaling vatbaar!!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Nee ,helaas geen easy jet/ RYANairOorspronkelijk Geplaatst door Timbers
enzo (voor zover ik heb kunnen vinden)
Die vliegen alleen op London en dan moet je alsnog 90 miles met de bus/auto.
Wil iemand prijs geven wat vorig jaar de kosten waren?![]()
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Ik had verleden jaar de mazzel dat ik met de gespaarde vliegpunten van mijn vader mocht vliegen, kostte me alleen de luchthavenbelasting. (maar daar was ik ook 110,00 euro aan kwijt)
BMI vliegt wel op Birmingham en is ook goedkoper, maar daar is de terugvlucht op zondag om 15.00 uur,(uit mijn hoofd) en dan mis je net het leukste gedeelte.
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Zal nog maar eens vragen, want de tickets worden in februari verkocht: wil iemand met mij mee? Wie mij wil vergezellen kan ik anders een pleziertje terug doen door een ticket met Savvy Club korting te bestellen? Anders kan ik niet mee...
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
ik wil hier ook graag heen, alleen nog een room-mate vinden en iemand om mee te reizen ook hahaha
xxx Daisy
Djailo M'n Kanjer !!!
Hoi,
Wij gaan ook (met het hele gezin) naar Birmingham![]()
![]()
!!!!
We gaan de tent een weekje opzetten in de buurt van Birmingham.
De kids wilden ook graag mee, dus we maken er maar een weekje Engeland van.
Diana
** Relax, we komen er wel**
Voor meer over binkie http://nh.eyeweb.nl/
Hoi,
Omdat de vraag hier al een paar keer gesteld is ivm de kostprijs van ons bus/hotelarrangement...even dit:
Vorig jaar konden we de prijs voor bus/hotel op € 138 houden, dit jaar, is het - door de duurder geworden benzineprijzen en een andere buschauffeur- € 20 duurder per persoon...
Zodus voor de busreis/overzet/hotel(2 nachten)/ontbijt en een shuttel tussen hotel en de NEC hallen komt het dit jaar op € 158;
meer info over de reis/opstapplekken enz is te vinden op http://www.pnh.be onder 'evenementen'.
mvg,
Kristien en Nic
Ik ben nog hard op zoek naar een roommate!
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Ik heb nog iemand op de lijst staan die een roommate zoekt, dus als je wil is jouw probleem opgelost!Oorspronkelijk Geplaatst door Auky
Er schrijven zich wel meer mensen in die alleen reizen...
groetjes,
Kristien
Ik wacht nog heel even de andere mogelijkheden af (met mijn moeder reizen of misschien wil Dinka nog mee), anders is dat misschien wel een goede oplossingOorspronkelijk Geplaatst door k10
![]()
Hallo allemaal,
Ook ik wil dit jaar heel graag Pat en Linda in Birmingham gaan ontmoeten maar heb nog geen room-mate! Dus als er nog mensen zijn die ook room-mate loos zijn....
Groetjes Floor
PARELLI fan!
Ik heb me officieel opgegeven om met de bus mee naar Birmingham te gaan.... tot op heden heb ik nog niemand in mijn kenniskring die ook alleen met de bus gaat! Zit jij nou in de zelfde stituatie en lijkt het je leuk om samen een kamer te delen? ..... laat het me dan even weten!
![]()
PARELLI fan!
Ik vind op zich de prijs van die busreis nog wel mee vallen, maar wat kost het Parelli-gebeuren zelf nou eigenlijk (in euro's) ?
If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
What you feel is created largely by what you allow yourself to think.
Ik heb je al een pmmetje en een mail gestuurd, maar niks terug gehad. Zocht namelijk ook een roommate, maar volgens mij ben ik inmiddels gekoppeld aan een andere roommate-zoekende. Weet dit niet zeker, dus als je wilt, kun je nog contact opnemenOorspronkelijk Geplaatst door fstender
Wat betreft de prijs van het evenement: Dat is 95 pond. Even met de koersconverter van GWK gespeeld en daar komt 110 euro uit. Met Savvykorting is het 70 pond = 80 euro.
Bedankt! Interessant!Oorspronkelijk Geplaatst door Auky
Eigenlijk is mijn Parelli-bakje leeg voor dit jaar.
Misschien verstandiger om het aan les/cursus oid te besteden ...
If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
What you feel is created largely by what you allow yourself to think.
Bladwijzers