Je kunt vooruit betalen via de bank of je kunt direct betalen met een creditcard.
Je kunt vooruit betalen via de bank of je kunt direct betalen met een creditcard.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
vriendje wilt voorschieten, ik heb het level 3 besteld![]()
![]()
wacht alleen nog op de bevestingsmail..
Verzendkosten naar Nederland zijn wel 11,-Pfoe, dvd van 19,- is plotseling30,-!
Toch nog maar even wachten
![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
ja, maar een dvd bij parelli holland kost al 38 euro (trailer loading 49euro) en daar moeten dan nog verzendkosten bij!
Geweldig topic dit![]()
Was net van plan dvd's te gaan kopen. Bedankt voor de tip!![]()
Het boze breekt, het kwaad verdeelt,
maar liefde bindt en liefde heelt
Wauw, geweldig!!
Heb gelijk level 2 en 3 besteld![]()
Hier geldt alleen zeker niet de korting als je lid bent van de Savvy club? Met 25 % korting erover heen?
Anders moet ik Liz maar weer eens mailen...
Ik heb ook besteld. Vind Parelli-en heel erg leuk en Amar pakt het ook goed op. We hebben er allebei veel plezier in. Nu alleen nog een nieuwe leadrope, halster, stick en string. Weet iemand waar dat goedkoop te krijgen is? Dat vond ik bij die Duitse site nou niet echt voordelig..
Had je al bij http://www.equiplay.nl gekeken voor de stick + string e.d. ?![]()
Woow![]()
wat een verschil!!
Bedankt zeg!!!
Op de rug van een paard vindt men het geluk op aarde
Iedereen hier heeft alleen pakketten besteld?
Zit namelijk te denken om daar mijn nieuwe hoofdstel en halsters maar te bestellen. Gezien ik op parelli.com nergens meer de Country Bridle kan vinden..
Maar is dus gewoon precies hetzelfde spul als je bij Eddy kunt kopen neem ik aan?
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Dacht al dat ik blond was... kon het ook al niet vinden.Gezien ik op parelli.com nergens meer de Country Bridle kan vinden..![]()
Dat is omdat het nieuwe hoofdstel nu hot is natuurlijk.![]()
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Country bridles staan regelmatig op ebay. Nu alleen niet.![]()
Klopt, 2 weken voordat de mijne gepikt werd, was ik nog aan het bieden voor een 2e hoofdstelletje voor mijn sidepull-neusriem.Oorspronkelijk Geplaatst door Margot van lare
Maar heb Marieke gemaild en die heeft er nog een liggen voor een tientje minder dan daar én Karianne heeft mij een fijn pbtje gestuurd, dus komt goed denk ik zo!![]()
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Bladwijzers