Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 61 tot 63 van de 63

Topic: Zachte heelmeesters, stinkende wonden?

Re: Zachte heelmeesters, stinkende wonden?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Amon
    Tsjee , ik verdwijn maar weer een tijdje naar het e-sigaretforum.
    Hier moest ik zó om lachen Bren! Heb je ooit die voor-de-oorlogse-reclame gelezen voor pijptabak?

EEN TEVREDEN ROKER IS GEEN ONRUSTSTOKER !!!

Vind ik in het kader van dit topic wel humor
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Post feedback op een manier zoals je je paard traint. Opbouwend. Niet te lang. Niet teveel de nadruk op onvolkomendheden. Met een smile op je face. Kijk naar wat er wél leuk of goed aan is. En bedenk voor je op "bevestig" klikt of het voldoende duidelijk is dat je een mening ergens over geeft. Soms worden dingen met een stelligheid gebracht alsof het zo ís. Maar eigenlijk wordt er bedoeld dat jij het zo ervaart. En da's heel andere koek .
    En.....reageer soms eens níet, niet metéén in ieder geval. Zeker als het topic om wat voor reden dan ook niet bij je in de smaak valt. Geef daarbij eerst eens ruim baan aan andere, soms minder frequente forumbezoekers om hun mening ook eens te laten horen. Loslaten, elkaar de ruimte geven. Behandel een ander zoals je zelf graag behandeld wilt worden. Je krijgt wat je geeft. Bij paarden én bij mensen.

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

goh 'k volg dit topic nu al zo'n 3 dagen en het ligt toch meer op mijn maag dan ik zelf dacht. Ik post de laatste tijd ook minder... niet omdat het niet leuk meer is, maar meer omdat 'k weinig tijd heb. Ik heb ook gezien hoe sommige mensen wegbleven omdat ze het moeilijk vonden om de kritiek die ze kregen te plaatsen. Ieder mens is verschillend en ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. Maar ik kan me voorstellen dat nieuwkomers die hier de schrijfstijl niet kennen best wel eens zouden kunnen verschieten. Ik heb hier héél véél geleerd. Ik herinner me nog dat topic waar 'k rijfoto's plaatste van casandra en waar 'k zoveel kritiek op kreeg. Terecht trouwens!!! Ben het toen héél anders gaan aanpakken. Heb nog fouten gemaakt, daar niet van, maar 'k heb er wel uit geleerd! Ik heb ook kritiek langs me neergelegd, mss tot frustratie van anderen, dat weet 'k niet. Maar die kritiek heb 'k dan later weer opgenomen en er wel iets mee gedaan.... Dus wat dat betreft ben ik zoooooo blij dat ik dit forum ontdekt heb!!! En ik ben zelf ook hard geweest soms... zoals in dat topic over die weide. Ik weet niet meer juist wiens topic het was. Het ging over prikkendraad...
    Afin, ja, ik denk dat we allemaal al eens die fout gemaakt hebben... Soms is het ook eens goed om door nieuwkomers erop gewezen te worden dat zij die schrijfstijl soms als overdonderend ervaren... Ik denk dat het goed is om daar eens over na te denken, onze manier van schrijven mss soms toch nog eens na te lezen voor we op de bevestig knop klikken. En ook hier in dit topic geldt: of je doet iets met deze kritiek, of je legt em naast je neer...

Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345

Bladwijzers

Forum Rechten