Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 63

Topic: Zachte heelmeesters, stinkende wonden?

Re: Zachte heelmeesters, stinkende wonden?

Mag ik zeggen dat ik het niet zo'n goed plan vind?

Al die restricties en aanwijzingen..
    Ik geloof toch meer in een zelfregulerend systeem waarbij mensen hun eigen verantwoordelijkheid nemen. Laat mensen toch zijn die ze zijn en mocht het onverhoopt eens uit de pan rijzen ( én hoe vaak komt dat uiteindelijk nou voor?) dan staan er verschillende mensen wel klaar om iets bij te sturen of kan de 'aangesproken' partij zich via de tem-knop ( het uitroepteken) tot de moddies wenden.

Als iemand een filmpje of foto plaatst dan moet de persoon voor zichzelf helder hebben dat er altijd wel wát over gezegd wordt.
    Dat commentaar sociaal en menselijk blijft, natuurlijk - zelfs ik vind dat vanzelfsprekend
    Voor zover commentaar zich maar beperkt tot het onderwerp van het topic ( zie feedback lijstje van Trea) en de fantasie van de lezer niet op de loop gaat door allerlei niet bedoelde zaken in te vullen of commentaar meteen op eigen persoon ipv eigen daad te zien, komt het wel goed denk ik.
    De verantwoordelijkheid ligt aan beide zijden.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Volgens mij is dit juist zeer simpel, en ik denk dat je slecht hebt gelezen wanneer je denkt dat het niet zo,n probleem is dat is het nu juist voor veel mensen wel!!!!!!!

Voor jou is het niet zo,n probleem en dat is fijn voor jou, nu ook nog een manier die voor andere mensen veiliger en prettiger is.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ik ga me er dan toch maar eens in mengen.

Ik ben het eigenlijk wel eens met Marianne.
    Ik heb het gevoel dat er een hoop drukte om niks gemaakt wordt. Over het algemeen vind ik de reacties die op filmpjes en foto's komen heel behoorlijk geformuleerd, en als dat eens niet zo is, wordt er ook op gereageerd. Maar soms gebeuren er op filmpjes ook dingen die dermate stuitend zijn, dat ik het niet raar vind dat er eens wat heftiger gereageerd wordt. Als je een filmpje plaatst, moet je er ook op voorbereid zijn dat misschien niet iedereen het geweldig vindt wat je doet.

Ik vind het nogal overdreven om telkens als je een filmpje plaatst, te moeten zeggen of je wel of geen commentaar wilt. Filmpjes plaatsen en daarbij aangeven dat je geen commentaar wilt, vind ik nogal nutteloos en mag van mij wel elders gedaan worden.
    Wat heb je nou aan ah's en oh's? Je komt hier toch ook om wat op te steken, niet alleen maar om applaus te krijgen. Als ik mijn vakantiekiekjes plaats en ik doe daarop dingen die niet fijn zijn voor mijn paard, dan mag iedereen daar wat van zeggen hoor. En als ik het er niet mee eens ben, kan ik daarover een discussie aangaan, of ik leg het gewoon naast me neer.

Sja.

Typisch gevalletje van balance is everything, lijkt me.

Commentaar moet kunnen JA. Maar er zijn grenzen.
    Zeggen dat iets bijvoorbeeld 'nergens op lijkt' of 'helemaal fout' is, dient gewoon geen enkel doel.
    Dus dat soort commentaar graag niet.

OPBOUWEND commentaar lijkt me altijd okee.

Ik denk dat daar de crux zit.

Iedreen zingt zoals ie gebekt is, JA, maar er zijn grenzen.
    Iedereen is theoretisch niet vatbaar voor kritiek, je kan alleen gekwetst worden als je je LAAT kwetsen, JA, maar ook daar zijn grenzen.

En dit is beslist geen oproep om allemaal middle of the road te worden, maar gewoon, heel gewoon: denk effe na voor je op 'bevestig' drukt.

En ook dit is een mening, geen feit

May the horse be with you!

Zeggen dat iets bijvoorbeeld 'nergens op lijkt' of 'helemaal fout' is, dient gewoon geen enkel doel.
    Karianne, jij als één van de moddies zou dit toch moeten kunnen beantwoorden: hoe vaak wordt er op dit forum nu zoiets als wat jij aanhaalt, zo plompverloren gezegd?
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Inderdaad zelden, maar kwam toch redelijk onlangs voor, overigens door jou

May the horse be with you!

Héhé, de aap is weer 's uit de mouw. Erg prettig dat je mij als enige noemt Karianne - ik meen dat naast het gewraakte bericht dat IK plaatste, ook nog wat andere personen zich niet al te positief hebben uitgelaten in dat topic, zelfs voordat ik reageerde.
    Maar die zijn kennelijk voor jou beyond reproach.
    Fijn.

Actief Forumlid sannie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006

Misschien ga ik hier spijt van krijgen. En ik ben een klein beetje aangeschoiten net thuisgekomen. leuk feestje geahd. Even forum kijken terijwl de poezels proberen elkaars eten te gappen en ik vanachter de computer probeer te voorkomen dat ze dat doen zonder de buren wakker te schreeuwen.

Maar Marianne, ik begrijp je zo moeilijk. Wat je hierboven schrijft impliceert dat je best weet dat je hard uit de hoek bent gekomen in welk topic dan ook bedoeld werd. Waarom de bal terugspelen op anderen, waarom niet ingaan op de beschuldiging waar je blijkbaar op zat te wachten door gewoon te erkennen dat je harder bent geweest dan je zelf aangekund zou hebben toen jij 16 was? Sjeezes marianne, je bent echt een onwijs lief mens, maar laat dat nou eens gewoon stromen. Gewoon andere mensen, jongere mensen, zonder al de krassen die jij hebt gekregen (en zeer respectabel overwonnen) benaderen zoals jijzelf vroeger benaderd had moeten worden. net zolas je met je paarden kunt.

Nouja, nu wel echt heel erg bedtijd. maar dit schrijfsletje valt echt volledoig in de categorie helemaal goed bedoeld. ook al heb ik wel door dat ik hier precies doe wat ik hierboven bestreed, ik bemoei me met een discussie in een discussie tuesen anderen. maar d;r is iets met dronken mensen en de waarheid ofzo. geen idee, goed bedoel, enorm bedtijd, tot later.

Ach Marianne, own up to it. Jouw opmerking destijds wat gewoon K. Dat is helemaal niet zo spannend, dat doen we allemaal wel eens. Als je groot genoeg bent om zulke opmerkingen te plaatsen, dan ben je groot genoeg om daar zelf verantwoordelijkheid voor te nemen. Ga dan nu niet ineens het slachtoffer uithangen. Maar doe precies wat Karianne zegt, denk de volgende keer iets langer na voor je op bevestig duwt.

En wellicht dat Karianne jouw woorden aanhaalt omdat ze met jou in gesprek is.

Zo einde drama, iedereen weer fijn verder.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

@ Sannie - jammer dat we geen beeld bij de computer hebben - zou dat wel zo zijn dan zou je zien dat ik nog steeds met een glimlach op m'n gezicht zit.

@ Roos ... own up to it? Je krijgt een pb.

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Tsjee , ik verdwijn maar weer een tijdje naar het e-sigaretforum.
    www.crystal-carving.com

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    Inderdaad zelden, maar kwam toch redelijk onlangs voor, overigens door jou
    Maar omdat het zo zelden voorkomt, snap ik niet waarom er nu dan zo over doorgezeurd moet worden...
    De keren dat het gebeurd is werd degene er ook op aangesproken, nou klaar dan toch.

Sorry hoor maar ik vind het echt een zeurderige en nutteloze discussie worden zo.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Amon
    Tsjee , ik verdwijn maar weer een tijdje naar het e-sigaretforum.
    AHA!! Dáár zit je!

Actief Forumlid Dorien66's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Maar omdat het zo zelden voorkomt, snap ik niet waarom er nu dan zo over doorgezeurd moet worden...
    De keren dat het gebeurd is werd degene er ook op aangesproken, nou klaar dan toch.
    Sorry hoor maar ik vind het echt een zeurderige en nutteloze discussie worden zo.
    Amen.
    Groeten,
    Dorien
    -->http://www.antichip.nl/ &lt;--

The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
    - Albert Einstein -

Ja graag, over tot de orde van de dag graag.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten