Wauw gaaf!! Ben heel benieuwd! Krijgen we een verslag dan?![]()
Wauw gaaf!! Ben heel benieuwd! Krijgen we een verslag dan?![]()
Surrender to fun!
Nou ik kreeg net een mailtje dat ik niet mee mag doen...ben wel benieuwt naar de criteria...
Maar jij bent toch helemael geen proffessionele paarden trainer Sannie?? Wel echt gaaf joh...ik had ook graag meegedaan...misschien kan ik in juli alsnog de tweede keer meedoen...
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
aah wat jammer anna.. ben wel benieuwd waarom jij dan niet![]()
sannie gaaf.. we krijgen toch wel verslag?
he jammer, is dat zoiets op kop of munt... ik zou juist jou hebben gekozen vanwege je achtergrond bij die instructrice in canada en zo
Ah wat balen Anna, ’t zou zo leuk geweest zijn als we samen mee hadden kunnen doen. Echt jammer.
Ik was eigenlijk wel verbaasd dat ik erbij mag zijn, ben inderdaad geen professionele paardentrainer en heb dat ook aangegeven in m’n aanmelding. Daar heb ik wel ingezet dat ik nu al vaak stalgenoten help als ik denk dat ik iets nuttigs bij kan dragen en dat ik dat graag zou uitbouwen tot eventueel ooit het geven van betaalde lessen. En verder dat ik al een hoop info uit de DVD’s van Chris gehaald heb en dat dit programma mij bijzonder goed past, enerzijds omdat ik met mijn paard al een stuk verder ben gekomen dankzij de methode van Chris en anderzijds omdat dit programma te volgen is naast mijn gewone baan. Misschien hebben ze daar wel naar gekeken, dat ze mensen een kans willen geven die juist niet in aanmerking komen voor ‘gewone’ manieren om iets in de paardenwereld te gaan doen?
Qua rijden e.d. heb ik ook gewoon eerlijk aangegeven dat ik niets bijzonders kan. Ik ga sowieso nog wel vragen waarom ik ben gekozen, ben er zelf ook benieuwd naar en wellicht helpt het mensen hier die zich willen aanmelden voor een van de volgende weekenden.
Verslagjes gaan zeker komen, ik schrijf toch al graag verhaaltjes en voor mezelf is het ook erg handig om mijn indrukken en leermomenten vast te leggen, ’t is bepaald niet gratis dus ik moet natuurlijk wel zorgen dat ik achteraf niks vergeet.
Nou weer even aan de slag, het duurt nog wel even voor het zover is en intussen moet er wel gewoon gewerkt worden.
haha echt goed!!
Ik moet zeggen dat ik niet echt mijn best heb gedaan op de aanmelding....niks meer ingevuld dan dat wat werd gevraagd en beetje slordig geschrevenAchteraf niet echt een visite kaartje natuurlijk!
maar goed maakt niet uit....ik ga wel een leuke andere cursus zoeken![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
@ Anna .. wat dacht je van een 3-daagse bij Mark Rashid? Is in Juli in Engeland.
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Ow dat klinkt ook echt super alleen dan moet mijn paard mee....Voor Chris mocht ik san haar paard lenen...
Misschien nog even over nadenken....hij gaat namelijk ook al mee naar nevzorov in april en in juni naar karen rohlf beide in NL....dus hij staat al zo vaak in de trailer...
Maar wie weet!!!
Anna jammer voor je joh!! Maar je hebt nog intressante dingen op progamma staan zie ik wel![]()
Sanne harstikke leuk dat je dat kunt gaan doen, neem je dan Pathos mee??
Ben benieuwd naar de verhalen![]()
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Thanks.Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
Ja, Pathospaard gaat mee, dat weet 'ie zelf nog niet maar misschien is dat maar goed ook, hij vindt zichzelf al geweldig genoeg![]()
Arnhem is niet zo ver weg, dus ik ga nog even nadenken of ik er de dag vantevoren gewoon te paard heen ga (issie in elk geval op dag 1 lekker rustig) of dat ik een van m'n stalgenoten met trailers even lief aan ga kijken. Man wat een luxeprobleem![]()
aaaahhh Wat superleuk Sanne!![]()
Hoe vaak is het: moet je 3x3 blokken doen of zo?
En Anna, onwaarschijnlijk dat je niet mee kan doen. Ga je nog vragen op basis waarvan? Grz Els
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Het is in elk geval niet gebaseerd op hoeveelheid ervaring........ volgens mij is het de motivatiebrief die doorslag geeft. Bij wijze van sollicitatie.
Sja...daar ben ik niet zo goed in...maar het maakt niet uit hoor...mijn kans komt nog wel....en misschien wordt het dan wel heel wat anders![]()
We willen wel alles horen het Sannie...ook als het niet leuk is![]()
Sandra wat Gaaf! Heel veel succes, heel veel plezier.
Jammer Anna, wat je zegt, jouw kans komt nog wel!
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Bladwijzers