kijken zou gaaf zijn, opgeven voor Train the beginner is ook gaaf. Ik houd 'm in de gaten![]()
kijken zou gaaf zijn, opgeven voor Train the beginner is ook gaaf. Ik houd 'm in de gaten![]()
ik wil mijn paard ook wel aan je uitlenen hoor, anna.
COOOOOOOOOl San!!!!!!
Ik ga je tegen die tijd zeker ff laten weten hoe of wat....
IShanna!!!!
Dus dat komt helemaal goed!!!!
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
hihi, okay Anna. vraag maar es na dan.
Ik heb wel een trailer en rijbewijs![]()
Jij bent zo goed he!!!
Ik heb niks van het bovestaande....alleen een paard...haha
Nou als ik bij de 'selectie' zit dan zou ik heeeeeeeeeel graag Shanna voor 3x3 dagen meenemen![]()
En misschien is het wel minder dan 3x3...maar 2x3 ofzo....
En jij mag dan van mij gratis komen kijken....![]()
En jij krijgt na afloop een perfect getrained paard![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
En DAT bedoel ik idd. dat perfect getrainde paard zie ik wel zitten![]()
verdorie, daar gaat mn perfect getrainde paardOorspronkelijk Geplaatst door anroomy
![]()
Maaaar als jij dan een getrainde trainer bent kun je de rest van ons weer trainen natuurlijk![]()
ja precies!!
En ik ken Shanna nu een beetje en ik vind het gewoon een machtig paard...of moet ik pony zeggen![]()
Ben zo blij met het aanbod!!
Helemaal cool!!![]()
Nou inmiddels is er meer info op de site van Chris en we moeten dus toch naar mansour mailen....![]()
Ik had al twee mailtjes naar Canada verzonden maar niks op gehoord verder...Het zal allemaal nog wel even op gang moeten komen ofzo...
Het is in elk geval wel lekker duurMij benieuwen hoeveel mensen er nog interesse hebben....
Gekopieerd van Chris' site
First of three Train The Trainer sessions at Stal Mansour this year! Limited to 9 participants, 885 euros per person, 9 am - 6 pm daily, spectators welcome at $15 euros per day payable at the door. Beverages, snacks and lunch on site in cafe. Contact Inge or Rik for registration, stabling, directions and places to stay nearby and go to their website listed above.
Ik wil er nog steeds mijn best voor doen dus ik heb gemaild....
Wie nog meer??
Thanks, Anna.
885 voor 3 dagen, okee, kan rejeel zijn.
Alleen ga ik over een paar weken op (ook dure) voortgezette opleiding chiro...(weet ik inmiddels)
Dus ik vrees dat het er niet in zit.... maar het jeukt wel!
May the horse be with you!
en ik denk dat als je meedoet je alle drie moet doem maar ik hou jullie op de hoogte...
Ja psies, mede drom ook segmaar...
May the horse be with you!
885 euro voor 3 dagen, noemen jullie dat nog reeël? Dat is dus bijna 300 euro per dag!
Pffff......
Nou ja...reeel is anders maar als je even gaat rekenen misschien ook weer niet zo heeeel gek.
Chris moet betaald worden en zijn vlucht en hotel...dan waarschijnlijk ook nog dat van cathrine![]()
en is het buiten dat alles een heuse opleiding.
Je krijgt dus als je klaar bent en het goed hebt gedaan je bronze trainer certificaat en dat is voor europese begrippen best fijn als je 1 van de 9 bent.
Ook had mansour al bericht gekregen uit Spanje en Italie om mee te doen aan de cursus dus het is ook nog eens europees en niet alleen holland en belgie.
Het is zeker veel geld maar als je kijkt wat je bij parelli kwijt bent aan een instructeurs opleiding is het een klein bedrag en het staat wel erg mooi op de cv..
Dus ik denk dat ik het er dan maar voor over moet hebben!
Tja in vergelijking met Parelli is het idd mssn niet zoveel, alhoewel ik me afvraag wat dat omgerekend per dag kost... mssn komt dat dan toch ook wel in die buurt, alleen duurt de opleiding bij parelli veel langer, maar daar staat dan weer tegenover dat je er ook mee leert (of in elk geval: meer les krijgt....).
Ik snap wel dat Chris helemaal uit Canada komt en dat dat extra kosten met zich meebrengt en ik vind het prima als jij dat ervoor over hebt (mag je mij lekker les komen geven). Ik vind het alleen nogal véél, ook voor een beroepsopleiding.
En hoe veel je daar nou aan hebt op je CV, dat waag ik te betwijfelen. Zo veel mensen zijn er volgens mij niet in NL die Chris Irwin kennen en het kost je al met al wel bijna 2700 euro om brons trainer te worden...
(Dit dan even los van de ongetwijfeld grote berg kennis die je op gaat doen.)
Ik volg nu ook een beroepsopleiding, krijg les van goed opgeleide en soms zelf ook enigszins bekende docenten, maar betaal daar nog niet de helft per dag voor...
Bladwijzers