Hoihoi,
ik zit even met een klein probleempje. Nouja, probleem... Tis meer iets waarvan ik niet weet hoe of wat.
In de les springen we regelmatig een hindernisje, maar mijn zit is vrij bagger met springen, ik heb er totaal geen aanleg voorYolein vindt springen daarentegen wel te gek, en is er ook een ster in! Afgelopen zaterdag weigerde ze dus, wat ze echt nog bijna nooit gedaan heeft. Nu vraag ik me dus af... Associeert ze mijn beroerde zit (dus niet fijn landen/springen voor haar) met hindernissen, wanneer ik erop zit? Of had ze gewoon haar dag niet vandaag? Meerdere paarden weigerden die dag, die normaal gesproken vrijwel nooit weigeren. Of als derde mogelijkheid: Spiegelde ze me? Aangezien ik bij hindernissen eigenlijk altijd met een klein beetje tegenzin eroverheen ga (ik weet namelijk dat ik er niet goed in ben). Misschien was ik vandaag wel nog wat onzekerder, omdat ik via via gehoord had, dat mensen hadden lopen roddelen over mij springkwaliteiten
Héél fijn...
Oja, het liefst doe ik enkel dressuur, vind ik véél fijner en leuker. Maar ik kan niet zomaar zeggen dat ik gewoonweg niet meespring, het is een rijles, plus dat Yolein dan gek wordt (hindernisseeeee), maar dan niet mag
.
Ik weet het niet meer![]()
Rianne
Bladwijzers