Nieck heeft dit boek gekocht (geweldig he, zo'n man?) en het ziet er mega interessant uit. Tot nu toe heb ik alleen even doorgebladerd en foto's gekeken, maar het lijkt me echt een aanrader.
Misschien heeft iemand het al gelezen?
Nieck heeft dit boek gekocht (geweldig he, zo'n man?) en het ziet er mega interessant uit. Tot nu toe heb ik alleen even doorgebladerd en foto's gekeken, maar het lijkt me echt een aanrader.
Misschien heeft iemand het al gelezen?
May the horse be with you!
Ooh ik ben héél benieuwd naar wat jullie ervan vinden, zat er ook over te denken 'm te gaan kopen. Lijkt me inderdaad een héél interessant boek!
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Ik hebbum, en hij is cool!
Ik heb em. IK heb nog niet echt veel tijd gehad om hem te lezen. Alleen het eerste stuk.
Zijn ideeën over hoe met paarden omgaan bevallen mij heel erg.
Alleen staan er dan soms toch stukjes in die ik minder vind maar heus niet vaak. En daar lees ik overheen.
Verder is het wel een super boek waarin uitgelegd staat hoe het rijden aan te pakken. heel duidelijk verteld.
Ik ben blij dat ik hem gekocht heb iig.
hmm.. fijn ... maar wat is de inhoud c.q. doel van het boek?
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Oh oeps, ik dacht dat iemand hier in een ander topic die link al een keer had geplaatst?![]()
http://www.mediaboek.nl/product/2149...0paard&lang=nl
ik zag dat het boek op paardentips ook gepromoot werd!! Zal nog niet voor nu zijn want zit nogal krap bij kas. Maar wie weet in de toekomst![]()
Ik heb een oogje op het boek, maar vanwege de andere uitgaven (paardje) zit het er even niet in. Leuk voor op de verlanglijstjes!
![]()
Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg
Iemand die het boek heeft, staat er een ISBN of EAN-nummer in? Kan het via google niet vinden en zou 'm graag bij de boekhandel willen bestellen (heb nog een aantal boekenbonnen liggen namelijk..)
Ik wil die ook wel hebben inderdaad. Hier nog ruim €150,= aan VVVbonnen (ofwel Irischeque). Weet iemand nog een ruitersportwinkel waar ik daarmee zou kunnen betalen (omgeving Alkmaar)?Oorspronkelijk Geplaatst door Auky
![]()
Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg
ISBN 9789056000110
Hihi die Nieck. Zit al Horst Becker te lezen.. heeft ie de basis ook al gelezen? (Penny, jaargang 1995 -2000)![]()
Hahaha toen hij een maand na aankoop van Mighty jarig was, heeft hij wel 1 Penny gehad, inderdaad, voor de basis![]()
![]()
Thanks Karianne! Vanmiddag even bij de boekhandel proberen.
Zijn er mensen die dit boek nu hebben gekocht, en wat vinden jullie ervan, kunnen jullie het toepassen in de praktijk??
Is het vooral gericht op rijden of wordt er ook genoeg aandacht besteed aan werken aan de hand/dubbellonge dat soort dingen??
Gr Janneke
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Bladwijzers