Doordat ik voornamelijk in de stand gestaan heb, heb ik niet veel van de demo's kunnen zien.
Wel grappig dat iedereen zo een eigen kijk heeft op een zelfde demo.
De zondag heb ik Leslie gezien (nadat ik bijna met tranen in mijn ogen ben weggelopen na een paar minuten Didier Kempter).
Leslie maakte enorm indruk op mij! Zo vreselijk PAARDS als zij was in haar grondwerk, prachtig!
Ze wist precies wanneer het paard wat ging doen en wat zei daarop het paard kon bieden.
Heb de grondwerk-demo helemaal gezien en de rij-demo een klein stukje. Beelden zoals op de foto van Liesbet heb ik dan ook niet gezien. Na afloop direct de DVD gekocht om thuis nog eens goed te bestuderen.
En ja, Eddy was inderdaad flink vooruit gegaan qua presentatie! En ik vond hem veel beter dan Silke, die erg veel druk legde op haar paard.

Antwoord met Citaat
Zijn hengst probeerde hem constant te bijten??? Het leek me dat zijn paard niet echt veel respect had voor hem. Met het rijden was die wel braaf en heeft hij ook een paar kleine dingen laten zien. Toch was ik niet echt onder de indruk.
Ik heb ook gezellig gebabbeld met Silke.
).
en hebben we de boel gemist, jammer! Dan Leslie Desmond weer, vond het ook behoorlijk interessant! Emiel Voest vond ik niet zo fantastisch met al zijn bewegingen. Eddy en Silke vond ik niets speciaals, en Silke gaf idd wel veel druk, maar haar paard antwoorde dan ook zo goed als niet... Heb toch af en toe mijn hart vastgehouden toen dat paard naar haar sloeg
). Dan vond ik mijn pa niet, dus weer naar buiten, en we vonden hem bij de Nevzorov DVD. Ik ergerde me behoorlijk aan die DVD! Ok, het gebeurt misschien echt wel, maar hij zet het precies zo in scene, dat er echt niets goed is, en bovendien vond ik het grondwerk met zijn eigen paarden op niets trekken! Hij verheerlijkte zichzelf zo in de DVD, bach!

.
) en probeer dat thuis ook nog zoveel mogelijk toe te passen. Het lijkt al z'n vruchten af te werpen.
, zijn we weer een stuk veiliger bezig.
Bladwijzers