Ik ga dus ook 2 dagen. Maar hoe parkeren inderdaad? Volgens mij is het wel prijzig. Moet zelfs bij het hotel parkeergeld betalen
Ik ga dus ook 2 dagen. Maar hoe parkeren inderdaad? Volgens mij is het wel prijzig. Moet zelfs bij het hotel parkeergeld betalen
www.HorseInspiration.nl
Ik had een mailtje gestuurd:
Een stukje lopen is niet erg en ik denk dat ik vast maar het nodige kleingeld ga opsparen.We proberen zoveel mogelijk parkeerplaats vrij te krijgen rond de gebouwen maar dat is niet zo evident dus zal het voor iedereen wat behelpen worden met plaats zoeken in de buurt.
If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
What you feel is created largely by what you allow yourself to think.
Komt er ook nog zoiets in Nederland?
<!-- m -->http://pratenmetpaarden.blogspot.com/<!-- m -->
Wat dacht je van de NH dag in september bij Mansour in Arnhem?![]()
Kijk ik ook echt al naar uit! is toch 7 september?
www.HorseInspiration.nl
Ik wil ook graag met iemand meerijden op zaterdag. En blijven er nog meer mensen overnachten in Brussel? Ik zit daar nog een beetje mee namelijk.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Ik geloof toch niet dat ik ga, dus helaas, geen lift...
May the horse be with you!
Ik wil waarschijnlijk twee dagen gaan, en zit dan ook met een overnachting...Oorspronkelijk Geplaatst door myracara
Ik zit te denken aan een camping oid, maar geen idee of dat lastig is.
Wij hebben een hotel geboekt in de buurt van de luchthaven, is ongeveer een kwartiertje rijden.Oorspronkelijk Geplaatst door Ebby
65 euro voor een tweepersoonskamer inclusief ontbijtbuffet.
If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
What you feel is created largely by what you allow yourself to think.
Jhaa wij komen ook op zondag wij = Willeke, Joyce en ik.
Ik heb er echt wel zin in !
jaaaaaaaa gaat echt tof worden!!!! Hopelijk komen we veel mensen tegen! Vorig jaar was het echt een mini meeting![]()
Ik ben er ook, op zaterdag. Natuurlijk in de stand van EquiSense![]()
Tot dan... enne, ik zeg maar alvast dat ik heel slecht ben in gezichten herkennen, dus stel je gerust even (voor de 5e keer) voor.![]()
![]()
Ik kom ook zaterdag, heb zojuist kaartje besteld dus nu is het zeker![]()
Ik kom samen met mijn moeder, die het gelukkig steeds leuker gaat vinden om met paarden bezig te zijn. Waarschijnlijk met de auto, hoewel ik nog even uit ga zoeken of het te doen is met OV. Als we met de auto komen kan er denk ik wel iemand meerijden (zou ik even aan mams moeten vragen) als dat voor ons vanuit Driebergen niet te ver om is.
Ik heb er zin in!
Groetjes van Els!
Ik en Eva komen ook op zaterdag. ik breng zeker een bezoekje aan de EquiSense maar aan mij ga je geen koper hebben, ben platzak![]()
We gaan met het openbaar vervoer. Er stopt een trein op minder dan 1000 meter van het event.
Het is midden in de stad Brussel dus om je auto daar ergens kwijt te rakenheb net gekeken wat een retourtje kost van bij ons tot daar 4,60 euro daar kan ik met de wagen voor komen
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Ik ben er dit jaar helaas niet bijzie een beetje tegen de reis op en wil mijn centen een beetje sparen voor clinic Karen Rohlf en uiteraard Pat in Birmingham
![]()
Vorig jaar vond ik het erg leuk!!! Had dit jaar ook graaaaaaaaaaag foto's gemaakt, maar helaas.
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Bladwijzers