Ik ben er één keer geweest bij een Birger-cursus. Toen zag het er prima uit. Geen luxe, maar wel een prima bak. Geen idee hoe de situatie nu is. De website werkt wel normaal.Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Ik ben er één keer geweest bij een Birger-cursus. Toen zag het er prima uit. Geen luxe, maar wel een prima bak. Geen idee hoe de situatie nu is. De website werkt wel normaal.Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Lijkt me heel interessant! Als het niet al te ver is en als ik tegen die tijd het geld heb, wil ik misschien eind 2008 wel meedoen![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
nou dan kunnen we hiervoor toch ook van bortel vragen??????
@Linda:
Er staat al hierboven dat het waarschijnlijk maart/april zal worden...
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Heiveld is weer operationeel. Verbouwd, maar heropend!
Als toeschouwer heb ik misschien wel interesse![]()
Sowieso gezellig met jullie allemaal![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
updateje? hoever is het met de organisatie?
De info die ik nu heb:
Ze komen 11, 12 en 13 April mits ik dan alles in orde heb.
Ik ben nu dus nog steeds bezig een bak te regelen, als dat is gelukt dan bevestig ik de datum en zal ik een nieuw "officieler" topic openen![]()
Groetjes van Els!
Is er al wat bekend Els?
En heb ik er overheen gelezen wat de kosten zijn voor toeschouwers![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Bladwijzers