Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 71

Topic: parelli geldklopperij?

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Re: parelli geldklopperij?

En Honza was ook niet daar waar hij nu is als hij niet zijn instructeurslevel bij Pat had gehaald.
    Het mooiste wat ik van het Parelli systeem vindt is de psychologie die erachter zit, daar heb ik zoveel inzichten van gehad. Want een oefening aanleren is 1, maar het hoe en waarom is 2, en vooral het leren lezen van je paard, dat is zo boeiend.
    Nee hoor de paketten zijn het ruimschoots waard, zoveel kennis en inzichten.
    Voor alle kennis betaal je gewoon, ga maar eens een 2 jarige studie bij de LOI volgen.
    www.crystal-carving.com

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Amon
    En Honza was ook niet daar waar hij nu is als hij niet zijn instructeurslevel bij Pat had gehaald.
    Dat heeft-ie toch helemaal niet?
    Hij heeft idd wel langere tijd bij Pat gestudeerd, maar bij mijn weten heeft hij nooit een instructeursopleiding bij Pat gevolgd; dat wilde hij niet.

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

O dan heb ik het verkeerd hoor Marja, had begrepen dat hij wel zijn instructeursdiploma had gehaald, maar dat hij zijn eigen sausje eroverheen wilde gieten en dat dat niet volgens de Parelli regels was en vandaar dat hij zich dan geen off. Parelli instructeur meer mocht noemen. Beetje simpel uitgelegd, maar zo dacht ik dat het in elkaar zat.
    www.crystal-carving.com

Actief Forumlid Dorien66's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Kennelijk is het zo dat als iets niet tastbaar is, geen ding dus, het maar gratis moet zijn
    Ik merk het in mijn werk ook wel eens "je kunt toch wel gratis een website voor me bouwen, het kost jou toch ook niks?" Bizarre veronderstelling hoor... Ik wil toch ook graag een boterham eten, mijn huis verwarmen en mijn kennis op peil houden? Daar moet ik ook voor betalen/investeren, dat kost ook geld. En vergeet niet dat als ik met die ene website bezig ben ik geen andere dingen kan doen, het kost me dus andere inkomsten. Deze vlieger gaat voor Parelli ook op, het zit in een ander vormpje maar het komt op precies hetzelfde neer.
    Of Parelli misschien toch te duur is kan ik niet beoordelen, dat is voor ieder mens anders, de een heeft meer hulp nodig dan de ander. Getalenteerden onder ons kunnen het inderdaad als duur bestempelen omdat ze niks (nieuws) leren, maar hoeveel van ons zijn nou eigenlijk echt getalenteerd?
    Groeten,
    Dorien
    -->http://www.antichip.nl/ <--

The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
    - Albert Einstein -

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

maar hoeveel van ons zijn nou eigenlijk echt getalenteerd?
    Euhhhh weinig
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

Ik krijg ook betaald voor de lessen die ik op school geef
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

En terecht!

@ Amon: Nou ja nou weet ik het ook niet zeker meer, ik dacht dat hij de opleiding niet had gedaan maar hij is idd wel langere tijd bij Parelli himself geweest. Laten we het er maar op houden dat hij in elk geval géén officiële Parelli instructeur is, dát weten we in elk geval zeker.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Parelli duur?
    Nu LB&HB pakket PLUS de succes series samen voor minder dan 250 euro... (invoer- en verzendkosten ff niet meegerekend)

Honza heeft ongeveer 2 jaar in Amerika doorgebracht (waarvan ook een tijdje bij David Lichman) maar heeft idd GEEN opleiding tot instructeur gevolgd.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Nu LB&HB pakket PLUS de succes series samen voor minder dan 250 euro... (invoer- en verzendkosten ff niet meegerekend)
    Nu ga je even iets te kort door de bocht, de succes series is nu 499,- dollar excl. verzendkosten en 17,% B.T.W.
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Neehoor, 375 dollar (savvy club prijs) omgerekend 236 euro (rechtstreekse wisselkoers, zal via credit card wat hoger zijn)
    De 19% BTW, 40 dollar verzendkosten en ??% invoerrechten heb ik daar inderdaad niet bijgeteld.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Mag ik voor deze koers dollars bij je kopen?
    [size=99px]Sorry erg off-topic.[/size]

Wat me wel opvalt dat er de laatste twee jaren in de maand januari een goede aanbieding is.
    Vorige jaar januari was het L1 bestellen en kreeg je er gratis L2 bij.
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
    Wat me wel opvalt dat er de laatste twee jaren in de maand januari een goede aanbieding is.
    Vorige jaar januari was het L1 bestellen en kreeg je er gratis L2 bij.
    Ja leuk is dat!
    Zo heb ik al heel wat parelli met lekker veel korting
    Surrender to fun!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Neehoor, 375 dollar (savvy club prijs) omgerekend 236 euro (rechtstreekse wisselkoers, zal via credit card wat hoger zijn)
    De 19% BTW, 40 dollar verzendkosten en ??% invoerrechten heb ik daar inderdaad niet bijgeteld.

dat is toch veel geld voor enkele boeken vind je niet?

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

haha voor jou wel ja. maar voor mensen die nog niet zonder zadel en hoofdstel door het bos heen scheuren, is het een hele goede investering, zeer veel informatie.

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Geen boeken, maar een stuk of 20 dvd's
    Een instructie dvd kost bij elke trainer snel 25/30 euro (als het niet meer is) dus dan valt het best mee...het is misschien veel geld, maar het is ook waardevol.

Heb een paar jaar geleden op de NH dag een demo dvd van Honza gekocht en daar was ik ook 10 euro voor kwijt, zonder dat daar instructie op stond, alleen zijn show.........

Uiteindelijk denk ik dat je uit een discussie als deze sowieso nooit komt want de een vind het nou eenmaal duur en de ander niet (en weer een ander zoals ik vind het wel veel geld, maar niet duur en heel waardevol snappie het nog ).

Het is wel een uitgave, maar je krijgt er ook veel voor terug
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten