Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 71

Topic: parelli geldklopperij?

Re: parelli geldklopperij?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door muiske
    eerlijk gezegd noem ik het je geld letterlijk buiten gooien.
    He Emma, hoe kun je dit nou weten, je hebt je toch niet verdiept in Parelli?
    En ten tweede, is gewoon niet iedereen zo getalenteerd als jij. Jij krijgt super dingen voor elkaar op jezelf.
    De meeste van ons lukt dat niet en dan is Parelli echt een fijne uitvinding.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Elineke
    Equiplay slaagt erin producten meer dan de helft zo goedkoop te verkopen.
    Elineke, equiplay heeft 3 soorten kwaliteit, als je Parelli vergelijkt met de minste soort van equiplay dan kom je wellicht op de helft maar met de best quality red je dat ook niet. En daarbij heeft een na-maak bedrijf (super dat die er zijn, laten we wel wezen) nagenoeg geen ontwikkel kosten. Namaken is altijd makkelijker dan zelf bedenken en ontwikkelen.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
    Als ik nu op vakantie ga hoop ik vooral dat mijn Parelli pakketten niet gestolen worden
    Ha ha, hoe herkenbaar. Toen ik de pakketten net had, dacht ik wel eens, wat neem ik het eerste mee als mijn huis vlam vat. Dan kwam ik altijd op de Parelli pakketten uit, .
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Sammy
    Neee, een levelpakket kost ongeveer 150,-/200,- euro. En de meesten komen tot level 2 - 3. Level 10 is hoogstwaarschijnlijk onhaalbaar, ik geloof dat Pat zelf daar niet eens is? Daar weet ik verder ook het fijne niet van.

Ik zit zelf in level 3, heb trouwens geen officiele examens gedaan. Maar ik heb hier zó ontzettend veel aan gehad, en nogsteeds. Ik pas het niet alleen toe op de paarden, maar ook op de mensen om me heen. Parelli is een manier van kijken, en benaderen, en tsja daar betaal je wat centen voor, maar wat je er voor terug krijgt is onbetaalbaar.

ik heb er eerlijk gezegd geen flauw idee van,
    volg die levels niet, snap dikwijls niet waar jullie over praten kwa benamingen
    maar goed, zij zei dat ze 299euro betaalde voor een level
    als er dan zo een stuk of tien levels zijn vind ik het toch wel veel geld hoor.

hoe bedoel je ze worden niet alle tien gedaan?
    waarom bestaan er dan tien als ze niet gedaan worden?

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Muiske, alleen de eerste 3 levels zijn verkrijgbaar als thuisstudiepakket. Wil je level 4 en verder studeren (dat is eigenlijk alleen voor professionals of zéér gemotiveerde 'amateurs') dan moet je naar Pat zelf. Of L4 kun je mssn nog wel bij sommige van zijn instructeurs doen, weet ik niet precies (vroeger wel, weet niet hoe dat nu zit, er verandert telkens zoveel). In elk geval kun je geen L4 les in Nederland krijgen.

Voor de meeste mensen is het ook meer dan genoeg om tot L3 te komen, ze willen ook helemaal niet meer. Om L3 te halen ben je toch wel een aantal jaren bezig.
    Ik wel.

Ik zat trouwens nog effe op de parelli site te kijken, maar de pakketten kosten geen 299 euro. L1 is 249 dollar, L2 299 dollar en L3 179 dollar.
    En ze zijn ook regelmatig tweedehands te vinden.

Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Ik ben blij met dit topic!
    Parelli-paketten vind ik hun geld in goud waard. Dubbel en dwars. Cursus heb ik nog nooit gevolgd, maar nu lees ik dat het dus blijkbaar niet in verhouding staat met de paketten?? Ik was van plan om binnenkort te gaan, maar ik ga nu wel aan het twijfelen of ik dit wel zal doen.
    Voor dat geld kan ik ook het level 3 pakket aanschaffen.. hmmmm vele uren inspiratie of een weekend op cursus... dilemma

Ik vind de cursussen ook dubbel en dwars het geld waard hoor. De dingen die ik thuis niet voor elkaar kreeg zijn echt magisch verbetert na onze eerste cursus. Het gaat daar ineens zoveel makkelijker. En wat een inspratie doe je er ook op. Ik ben er helemaal voor. Buitendat vlieg je door de stof heen. Het is zo handig, even in het begin alles doen daar en uitleg krijgen en het dan thuis verder uitbreiden.

Ohja en over de groepsgrootte: de eerste keer waren we met zijn 3en de tweede keer met zijn vieren, dus het valt goed mee vind ik.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ik weet niet welke cursus jij gevolgd hebt Margot? Bij level 1 cursussen zijn de groepen idd kleiner, ik geloof maximaal 4 of misschien 6, weet ik niet zeker. Maar vanaf L2 zitten er echt wel meer cursisten in een groep, of je moet net een keer geluk gehad hebben!

Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Ik weet niet welke cursus jij gevolgd hebt Margot? Bij level 1 cursussen zijn de groepen idd kleiner, ik geloof maximaal 4 of misschien 6, weet ik niet zeker. Maar vanaf L2 zitten er echt wel meer cursisten in een groep, of je moet net een keer geluk gehad hebben!
    Ik heb 2 level 2 cursussen gedaan, 2 achter elkaar. En de tweede zat ik zelfs bij een andere omdat de cursus waar ik voor opgegeven had niet doorging wegens te weinig aanmeldingen. Zou het misschien in Lunteren gewoon drukker zijn?

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ik ben idd in Lunteren geweest.
    Was jij in Oostburg?

Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Ik ben idd in Lunteren geweest.
    Was jij in Oostburg?
    Ja, ik ben beide keren in Oostburg geweest, dan zal dat het verschil zijn. En misschien is een level 3 cursus wel drukker.

Parelli is gewoon geldklopperij,
    mijn vriendin had behoorlijk grote probs met haar paard,
    ze vroeg om hulp, neen eerst weer uit je zakken kloppen,
    das toch niet meer parelli waarvoor het staat ?
    ze kunnen je niet meer deftig helpen,
    je moet het in je eentje doen,
    ik vindt ik persoonlijk die levels heel erg dom,
    je kan niet aan de hand van oefeningen weten of je klaar bent voor level 2
    levels op zich zijn sowieso dom , mensen verschillen nu eenmaal van elkaar
    en moeten hun eigen ding meer leren doen,
    wat zou de wereld toch zo heilig zijn moesten er allemaal florencejes rondlopen

Terug @ parelli, tis een grote schande, waarschijnlijk begon hij met een klein succesje puur op zijn hobby wat hij dan uitroeid tot zijn werk en daar kun je niet meer vriendelijk elkaar helpen, neen eerst betalen dan een lichte hulp!

groetjes

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door florrtje
    Terug @ parelli, tis een grote schande, waarschijnlijk begon hij met een klein succesje puur op zijn hobby wat hij dan uitroeid tot zijn werk en daar kun je niet meer vriendelijk elkaar helpen, neen eerst betalen dan een lichte hulp!

groetjes
    Wat een flauwekul zeg.
    Parelli heeft keihard gewerkt om zo goed te worden als hij nu is. Het delen van zijn kennis is zijn broodwinning. Waarom zou hij mensen gratis moeten helpen?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door florrtje
    Parelli is gewoon geldklopperij,
    mijn vriendin had behoorlijk grote probs met haar paard,
    ze vroeg om hulp, neen eerst weer uit je zakken kloppen,
    das toch niet meer parelli waarvoor het staat ?
    ze kunnen je niet meer deftig helpen,
    je moet het in je eentje doen,
    ik vindt ik persoonlijk die levels heel erg dom,
    je kan niet aan de hand van oefeningen weten of je klaar bent voor level 2
    levels op zich zijn sowieso dom , mensen verschillen nu eenmaal van elkaar
    en moeten hun eigen ding meer leren doen,
    wat zou de wereld toch zo heilig zijn moesten er allemaal florencejes rondlopen

groetjes
    Ik moet hier echt om lachen Florrtje.

Een dokter maakt je ook niet gratis beter, al lig je dood te gaan.
    Heb je hulp nodig bij het repareren van je computer moet je ook betalen
    Een hondencursus kost ook geld
    Een dierenarts idem dito
    Hoe kom jij op het idee dat Parelli gratis les zou moeten geven?
    Wat kost een manegeles? Wat leer je daar?
    Weet je hoeveel uren aan lesmateriaal er in 1 level zit?? Zou je diezelfde aantal lesuren nemen op een reguliere manege of bij een instructeur zou je minder geleerd hebben en veel meer geld kwijt zijn.

En waarom zijn levels 'dom'?
    Ik krijg de indruk dat je geen idee hebt waarover je praat.
    De levels zijn als de klassen in het schoolsysteem. Je begint bij de 1e klas en door te leren ga je over naar de 2e klas. Niks 'doms' aan.

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Mag ik in deze discussie vragen wat er eerder was.....de kip of het ei
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Ik zie dit ook niet hoor Florrtje. Als je het pakket zou hebben zou je wel anders praten. Ik heb 5 jaar lang geld in stomme privelessen gestoken en ik had nog steeds een ongemotiveerde luie verveelde boze pony en na 2 pakketjes van Parelli en 2 cursusjes, een stuk goedkoper hebben Bully en ik een super relatie. Ik ga later denk ik een stuk meer dan Eddy verdienen, nou en wat Eddy doet is toch een stuk knapper hoor! We hebben hier geen communistische samenleving oid.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
    Mag ik in deze discussie vragen wat er eerder was.....de kip of het ei
    Ik denk de dinosaurussen

Ach Trea, denk maar zo... ze is nog jong
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Bladwijzers

Forum Rechten