Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 34

Topic: Les week februari nog een paar plaatsen over

Re: Les week februari nog een paar plaatsen over

Hoi Anna,

Dinsdag 26:
    Ochtend: Marlous en Ryan
    Middag: Karianne en Suus/Lodash
    Avond: Marianne met Pauli en Jilske?

op de dinsdagmiddag ben je bij Karianne - da's niet zo ver van mij vandaan: een minuutje of 5 met de auto.
    Ik zou dus wel voor de dinsdagavond kunnen opteren maar ik vraag me af wat we dan kunnen doen: ik heb met mijn paarden nog geen Parelli gedaan. Zou het doorlopen van het Parelli grondwerk een mogelijkheid zijn? En eventueel te combineren met wat Irwin moves?
    Ik heb een RB introvert (Pauli) en een LB introvert (Jilske) en ben vooral benieuwd naar de verschillen van aanpak.

Ik heb goede bakverlichting.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Marianne,
    voor nu is het helemaal barstens vol....
    Ik ben 6 dagen lang op 3 verschillende adressen....
    MAAR....mocht ik een plekkie vrij hebben en in de buurt zijn dan zal ik je een pb sturen!

We kunnen doen waar jij je goed bij voelt...en je paarden natuurlijk.
    Ik laat meestal gewoon de mensen even gaan met hun paarden...probeer in te schatten waar de kneep zit en ga daar mee aan de slag....
    Hehe...dus als jij de theorie van parelli hebt doorgelezen kunnen we best beginnen bij #game 1
    enz.
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Is goed, ik hoorde al van Roos dat zij die avond les zou krijgen!
    Ze mij maar op de reservelijst dan en als het niet kut, welnu dan kom je in de toekomst vast nog wel een keer onze kant op!
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

.. en als.. dan voor de toekomst Bruut (die in februari nog niet weer thuis is schat ik) en Nienke ook graag op de lijst!!

Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

jaaa jullie stonden al op mijn zomerse lijstje
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Da's héél moi!

Actief Forumlid Nienie's Avatar
    Aangemeld
    May 2007

Als er een zomerlijst komt: ik ook heel graag! Ik zou dan graag tips hebben met mijn nieuwe paardje (dan 2 jaar). Ik woon een half uur van Nienke07... Is dat mogelijk??????

Groet Nienke
    Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
    Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

ik schrijf me alvast in de voor de zomerlijst dan maar

Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

haha gaat goed zo
    Kan bijna full time gaan les geven maar ik wil niet in NL wonen
    Ik zet jullie er allemaal bij!!

als het niet kut
    Oh my God!!!! Ik zie opeens dat ik daar iets heel raars geschreven heb - schande over mijn hoofd
    Mijn vingers zijn soms danig in de war en gaat mijn brein sneller dan m'n typ-verrichtingen, draai ik letters om of laat ze in 't geheel weg..

wat ik natuurlijk had willen schrijven is: .."als het niet lukt.."

Excuus voor deze rare typo!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
    als het niet kut
    wat ik natuurlijk had willen schrijven is: .."als het niet lukt.."
    Ik had natuurlijk niets gezien, netjes invullend ge-assumed voor het bewustzijn dat je "niet lukt" bedoelde en was pas nu gechokeerd
    Whatever

May the horse be with you!

Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

* UPDATE*

Wil iedereen even zijn PB box lezen AUB Om ter plaatsen te komen heb ik namelijk een adres en een telefoon nummer nodig...

Ik noem geen namen maar ik mis er nog een heleboel....

Dit geldt natuurlijk niet voor de fijne mensen die wel al een adres hebben gestuurd

Hartelijk dank!!

Ik had mn adres geloof ik wel gepb't, stuur er zo nog 1 met routebeschrijving & foonnummer, maar die route moet ik eerst zelf even uitzoeken

En dikke kak ik bedenk me nu pas dat ik doordeweeks eigenlijk werken moet.. zou het heeeeel misschien kunnen dat er in het weekend nog een plekkie vrij is ofzo of kan ik beter meteen baas afbellen? Ja oke dan doe ik dat

Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Jaaaa ga die baas maar afbellen...maar het is op woensdag ochtend he nienke...van 9 tot ongeveer 11....
    dus dat lijkt me toch wel vroeg om te werken??? je werkte toch in een restaurant???

Haha nee daar ben ik uitgeknikkerd, mag in april weer gore pancakes bakken, hoera. Tegenwoordig werk ik van half 8 tot half 4, vet relaxt. Nog best lastig trouwens, zo'n route-beschrijving maken als je nooit je dorp uitkomt en je ontzettend slecht bent in pb'en. En ik heb afgebeld en het overleeft

Bladwijzers

Forum Rechten