In het diepste geheim ben ik alvast gaan regelen dat ik weer een weekje naar NL kan om alle mensen die om les hadden gevraagd ook tegemoed te komen.
Ik vind het zelf ook ontzettend leuk dus een extra motivatie om er een beetje vaart achter te zetten.
De mensen die gevraagd hadden voor de volgende keer op het lijstje te komen heb ik dus al benadert en staan al gepland op een rooster.
Er zijn echter nog enkele plaatsjes vrij en ik wilde even polsen of er nog mensen waren die interesse hebben en zich niet eerder bij mij al hadden gemeld.
De lessen zullen plaatsvinden tussen 22 en 27 februari en ik ga 3 adressen per dag langs.
Een andere leuke bijkomstigheid is dat ik met Eveline heb afgesproken dat zij de lessen zou kunnen filmen (bij toestemming uiteraard!!) en dan de film of stukjes ervan kan gebruiken voor Equisense. Zij hebben veel materiaal nodig dus alles is welkom. Inruil hiervoor krijg je je les gratis thuisgestuurd op dvd en 50% korting op de reiskosten.
Dit mag dus, het moet niet!! Al wordt het wel gewaardeerd natuurlijk![]()
Ik vraag per uur 30 euro en wil graag 2 uur les per lokatie geven. Of dat twee uur aan dezelfde persoon is of 4 keer een half uur maakt mij verder weinig uit!!
De ochtens is vanaf 9 uur tot ongeveer 11:30, de middagbegint tussen 12 en 12:30 uur (afhankelijk van de af te leggen km) tot 14:30/15 uur en de avond begint tussen 15 en 15:30 tot 17:30/ 18 uur (ook weer afhankelijk van de af te leggen km)
Het rooster wat nu staat is:
Les rooster 22 t/m 26 februari
Vrijdag 22:
Ochtend: Hanneke en Boris
Middag: Frances en Timber
Avond: Trea en Troy
Zaterdag 23:
Ochtend: Marja en Atli
Middag: Dinka en Snowdon
Avond: Eva en Fenna
Zondag 24:
Ochtend: ................................
Middag: ................................
Avond: ................................
Maandag 25:
Ochtend: Kim en Aramis
Middag: Liesbet en Amir
Avond: Kinderen Liesbet en de shetten
Dinsdag 26:
Ochtend: Marlous en Ryan
Middag: Karianne en Suus/Lodash
Avond: .................................
Woensdag 27:
Ochtend: Nienke en Wien
Middag: Sandra en Shanna
Avond: Roos en Poca
Je kan mij per pb vragen stellen!!
Je mag jezelf ook invullen op het rooster (hou wel een klein beetje rekening met de reisafstand van het ene naar het andere adres....) En laat ook even weten of je gefilmd mag worden ja of nee!
Ik hoop dat het zich vanzelf mooi zal opvullen![]()
Bladwijzers