Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 66

Topic: Paard 2008, Hardenberg 23 tm 27 januari

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Re: Paard 2008, Hardenberg 23 tm 27 januari

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Reban&Kabriche
    Hey F6 wanneer ga jij precies?
    Als het goed is gaan wij de zondag met een afgeladen auto
    Jij ook de zondag
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Gaan alle mensen die zich hier gemeld hebben inderdaad op zondag?
    Ik ga zekers.
    Leuk programma, leuke opportunity, prima!

Eindelijk De Wispelaere eens live zien. O.a.!!

U herkent mij aan het Lodash - Chiropractie voor paarden-jasje en de stapel folders op de arm

May the horse be with you!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ja, ik ga wel!
    Kom vanuit Ens en waarschijnlijk begin van de middag (heb programma nog niet bestudeerd).
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Ja, ik ga wel!
    Kom vanuit Ens en waarschijnlijk begin van de middag (heb programma nog niet bestudeerd).
    Ha gezellig!

May the horse be with you!

Aangemeld
    May 2005

Ik ben er ook, maar alleen de ochtend want mijn stalgenootjes gaan ook allemaal mee maar dat houdt wel in dat er niemand meer is om de paardjes eind van de middag te verzorgen.....vandaar dat we dus wat eerder naar huissie gaan
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Ik ga ook met 2 vriendinnen!

Ben ook heel benieuwd naar de bitloze kur van showteam 'Quest' met de 2 hengsten Picaro (PRE) en Ufano (Lusitano). Paarden om van te watertanden

Actief Forumlid Nappie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2007
    Leeftijd
    41

Ik ga niet Heb nog steeds vervoersprobleem... Maar heb eigenlijk nog genoeg te doen morgen, ben vandaag straks al de hele dag weg om een vriendin te helpen verhuizen, dus zo erg is t ook weer niet dat ik niet erheen ga
    Reken wel op uitgebreide verslagen van jullie

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Is er iemand die een meer gedetailleerd programma heeft kunnen vinden dan de algemene omschrijving die hier al op pag. 1 staat? Ik kan niet vinden wanneer welke demo's zijn en wie er precies demo geven...
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid alytuiere's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005
    Leeftijd
    38

Even bij de blauwe buren gespiekt. Het programma van zondag zag er zo uit, maar er zijn wat dingen veranderd. Alleen bij de definitieve versie van het programma stonden geen tijden dus ik geef de eerste versie er ook even bij dan heb je ongeveer een idee van de tijden.

dit is dus de oude versie met tijden

09.30 uur Opening door de NVBP
    09.35 uur Nienke Buwalda - L2 amazone - L2 dressuurproef met de 13-jarige Connemara ruin Blue Stilton
    09.50 uur Meike en Sanne Merks - M en L gronddressuur - pas de deux met lange lijnen, met de 3-jarige Friese hengst Pieter en een zwarte Shetlander
    10.20 uur Wessel Veld - western ruiter - western reining rijden met de 3-jarige Quarterhorse hengst Suave Smarttitude
    10.40 uur Callista Schrage - amazone vlgs klassieke dressuur - klassieke dressuurclinic en kleine demo met de 8-jarige PRE ruin Alicantino
    11.20 uur Wim Alves - Z-springruiter - springen op Z-niveau met de 10-jarige KWPN merrie Petroeska
    12.00 uur Annika ten Napel - holistisch dierenarts - lezing over stress en burn out bij paarden
    12.45 uur Gerard Rutten - paardentandarts - lezing over de anatomie van de paardenmond en het gebit
    13.30 uur Bob van Asselt - nationaal vierspanmenner - mennen met Negro (enkelspan) en twee van zijn Tinkers (dubbelspan)
    14.30 uur Bianca Koevoets - trainingsadviseur en instructrice theatershow met de 16-jarige NRPS ruin Solo S. en de 4-jarige KWPN merrie Widora
    15.30 uur Emiel Voest - Freestyle trainer - werken aan dubbele lijnen met een 3-jarige Friese hengst
    16.00 uur Emiel Voest - Freestyle trainer 'striptease' show met ruiter en paard
    16.35 uur Petra Peereboom - Z2 amazone - Z2 dressuurproef (naam en leeftijd paard nnb)
    17.00 uur David de Wispelaere - internationaal Grand Prix ruiter - klassieke dressuur met een 8-jarige PRE hengst
    17.30 uur Afsluiting

en dit de definitieve zonder tijden

definitief Programma bitloos paardrijden zondag 27 januari 2008

* Opening door de NVBP
    * Meike en Sanne Merks - M en L gronddressuur - Pas de Deux met lange lijnen, met de 3-jarige Friese hengst Pieter en een zwarte Shetlander
    * Nienke Buwalda - L2 amazone - L2 dressuurproef met de 13-jarige Connemara ruin Blue Stilton
    * Callista Schrage - amazone klassieke dressuur - dressuurclinic met de 8-jarige PRE ruin Alicantino
    * Wim Alves - Z-springruiter - springen op Z-niveau met de 10-jarige KWPN merrie Petroeska
    * Annika ten Napel - holistisch dierenarts - lezing over stress en burn out bij paarden
    * Gerard Rutten - paardentandarts - lezing over de anatomie van de paardenmond en het gebit
    * Bob van Asselt - nationaal vierspanmenner - mennen met Negro (enkelspan) en twee van zijn Tinkers (dubbelspan)
    * Showteam Quest - klassieke dressuur amazones - Pas de Deux op muziek met twee goedgekeurde Spaanse dekhengsten
    * Bianca Koevoets - trainingsadviseur en instructrice - theatershow met de 16-jarige NRPS ruin Solo S. en de 4-jarige KWPN merrie Widora
    * Emiel Voest - Freestyle trainer - werken aan dubbele lijnen met een de 8-jarige PRE ruin Alicantino
    * Emiel Voest - Freestyle trainer - 'striptease' show met amazone Ellen Schuthof en de 7-jarige goedgekeurde PRE hengst Pícaro
    * David de Wispelaere - internationaal Grand Prix ruiter - klassieke dressuur met de 8-jarige PRE hengst Ivan
    * Afsluiting

het programma van vandaag staat trouwens op de site van Nemo's Bern onder Barokke dag. Ik ga over een uurtje die kant op. Had graag morgen gewild, maar dat gaat helaas niet lukken
    liefs, Annelies

Trainingsdagboek
    Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig.

Ikke wil ook.
    Heb alleen nog steeds geen vervoer kunnen vinden
    Surrender to fun!

Ik ga niet, mn ouders zouden ons afzetten en dan zelf bij tante langsgaan, maar mutti kan niet vervoerd worden en vati wil niet alleen, en aangezien dinnetjes ook geen rijbewijs hebben gaat 't niet door voor ons. Booh

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Ik ben geweest..nadat ik spontaan weg moest van mijn omgeving kwam ik dus uiteindelijk in hardenberg terecht en ik heb me daar prima vermaakt in mn eentje.

En vandaag was bitlosrijden aan de beurt en wat echt voor mij een topeinde was was dat emiel voest 1 demo gaf over lange lijnen. Hij begn namelijk met een super mooi wit paard die smorgens mee zou doen aan een dersuur iets maar niet verder als de ingang kwam van de bak, dus het paard was totaal onbekent voor hem en zo begon hij achter waar hij al een aardig gevecht kreeg dus besloot hij in de piste zelf eerst wat grondwerk te doen om wat vertrouwen op te bouwen ipv meteen met lange lijnen te beginnen. Toen de rust kwam ging het lange lijnen ook pirma en was erg mooi om te zien. Toen was de bedoeling dat hij een "striptease" ging doen wat volgends mij inhield dat ie een paard wat door een dame gereden werd met stang en trens terug liet gaan naar zover bitloos als dat paard toeliet...

MAAR...de dame op het paard droeg geen cap e emiel vermeldde meteen dat hij het erg vreemd vond dat er zoveel mensen tezien waren op paarden zonder cap die nog zo onrustig waren. Zijn voorstel was dus ook om de dame van een cap te voorzien..maar toen de dame de piste uitreed en emiel ging vragen of er al en oplossing was was er al een discussie gaande over waarom ze dus een cap moest dragen en zo liep hij terug de piste in en kondigde meteen aan niet verder te willen gaan en bij deze de demo afgelpen was. Hij kreeg een super applaus en de smile staat nog op mn gezicht..

Ik wil er graag even bij zeggen..of iemand een cap of geen cap draagt moet ie lekker zelf weten, ik droeg ook zeker niet altijd ene cap, maar dan alleen als ik zo goed als zeker wist dat dat ook kon. Het paard wat de dame reed in de piste was nogal onrustig en probeerde er meerdere malen onderuit te komen door te wijken of steigeren of te gaan rennen en vond het dus echt een zeer goed pluspunt dat emiel zo beslist niet verder wilde gaan pur om die reden.

Dan nog merkte ik op..ik heb maar 1 dame gezien de 3 dagen dat ik er was die met een smile op haar paard zat. Waarom kijken mensen toch zo vaak niet alleen geconcentreerd maar vooral snobbig als ze dressuur aan het rijden zijn..in tegenstelling als je dan op ene parelli dag komt waar bijna iedereen lacht en ze met hun paarden lekker es bij het publiek komen staan..das toch veeel gezelliger!

Ja als ik ooit eens ga optreden met Diesel wil ik zeker lachent de piste binnenkomen en zo ook weer verlaten..want zo snobbig kijken vind ik maar niks!

Owja F6 en karianne ook nog gespot!

Actief Forumlid Nappie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2007
    Leeftijd
    41

Bedankt voor je verslagje voor de thuisblijvers
    En goed van Emiel Voest dat hij z'n standpunt over caps zo volhield. Hij is toch iemand met een voorbeeldfunctie voor veel mensen.
    Heb je trouwens David de Wispelaere nog gezien? Was ik ook nog erg benieuwd naar...

Aangemeld
    May 2005

Karianne heb ik gemist.....maar ik vond het wel gezellig om even een bekend gezicht van het forum te zien

Heb je nog mooie plaatjes kunnen schieten Lieke??

Ik vond het wel leuk, zeker voor herhaling vatbaar, maar dan zou voor mij de standjesbeurs wel wat groter mogen en de demo's iets anders georganiseerd Dat heb je dus op de NH dag wel....maar goed ik heb niet alle demo's gezien. Wel een mooie lokatie en parkeergelegenheid en dat gratis

Het was dit weekeind ook Jumping Amsterdam dus ik denk ook dat er heel veel standhouders daar in het strodorp stonden, dat is dan wel jammer want dan wordt je beursvloer niet enorm.

Qua demo's hadden ze in de ochtend veel meer kunnen laten zien denk ik. Nou was het natuurlijk jammer dat die mooie schimmel ineens zo angstig werd.

Het bitloos springen vond ik wel leuk alleen had die man de neusriem in mijn ogen wel heel laag zitten Wel een top paard zeg, enorm fel een echte driftkikker, maar totaal niet met zijn omgeving bezig. Alleen maar met die hindernis, daar werd dat paardje fel van, hij wilde over dat hout. De omgeving kon hem volgens mij gestolen worden. Gaaf paard, kon super springen ook

Ik vond het wel voor herhaling vatbaar volgend jaar! En ik heb helemaal niks gekocht (waar ik vroeger op zo'n beurs minimaal met een setje thuiskwam)

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

aah poep..kwartje valt...die angsitge witte schimmel kwam dus later bij emiel terecht...en ik mar denken..witte schimel, witte schimmel, ik heb die toch helemaal niet gezien?

Bladwijzers

Forum Rechten