Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 61 tot 66 van de 66

Topic: Paard 2008, Hardenberg 23 tm 27 januari

Actief Forumlid Dorien66's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Re: Paard 2008, Hardenberg 23 tm 27 januari

Van onze blauwe buren:

"Beste lezers,
    Ik wil even héél graag reageren op diverse reacties van bezoekers van paard 2008 en met name de demo met Emiel Voest. Het is moeilijk om de reacties te zien waarin staat dat de mevrouw (ik dus) weigerde een cap te dagen, dit is echt niet zo. Ik wist daarvoor niet eens dat ik een cap moest dragen. Ik stond te wachten op een cap die gehaald werd en werd de bak in gestuurd door de bestuursleden van de Nederlandse Bitloze Vereniging en zeiden dat het wel goed kwam. Ik heb afgelopen maand twee keer contact gehad met Voest om te vragen wat er van mij verwacht werd en hij heeft niets gezegd. Verder heb ik hem gesproken twee uur vóór de demo en wederom heeft hij niets gezegd. Daarna is hij 45 minuten met een paard aan het werk geweest in dezelfde bak als waar ik aan het warmlopen was. Omdat daar veel ruimte voor nodig was ben ik vervolgens met toestemming gaan inrijden in de showpiste waar ook niets gevraagd werd voor een cap.....niet door wie dan ook. De Bitloze ver. heeft mij ook niet geinformeerd nadat ze mijn gevraagd hadden dit voor hun te doen.
    Een assistent kwam net voor binnengaan aan om te vragen of ik een hoedje had??? Ik zei nee, want ik heb ook geen wedstrijdkleding aan, vandaar. Oh, was het antwoord. Er zou (door wie dan ook) een cap voor me gehaald worden en ik word de bak ingestuurd.......om vervolgens daar te horen te krijgen, stap maar van je paard, zo werk ik niet met je...dit had toch iets anders gekund? Ik vind het niet netjes om mij daar op die manier over aan te spreken en over de nek van een ander te scoren. Ik wist nergens van, ik wilde dit heel graag even kwijt.
    Ik ben trouwens groot voorstander voor het dragen van een cap!
    Leuke wetenswaardigheid....voor David hebben ze ook ergens een cap vandaan moeten halen, want die had er ook geen bij zich....Hij wist ook van niets.....
    En wat misschien ook leuk is om te weten...had op het inrijterrein gaan kijken naar hoe je een paard breekt voor dat je de ring ingaat!!
    Ik ben blij dat ik even mijn kant van het verhaal heb verteld. Verder vond ik het een heel gezellig evenement wat héél goed georganiseerd was, met dank aan de fam. Boertjes!
    Ellen"

Ik weet dat het niet zo netjes is om zomaar iemands tekst te copieren, maar aangezien dit ter verdediging is van een persoon die ook hier in het topic dreigde te worden verguisd dacht ik dat het wel zo netjes is om haar eigen verhaal te laten lezen. En aangezien dat verhaal op een openbaar forum staat zie ik niet zoveel kwaad in het (letterlijk) citeren hiervan.

Overigens heb ik geen mening over het gebeuren, aangezien ik er zelf niet bij ben geweest...
    Groeten,
    Dorien
    -->http://www.antichip.nl/ <--

The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
    - Albert Einstein -

Aangemeld
    Jul 2005

Dit: http://www.stalparadiso.nl/ is trouwens de website van Ellen.
    Groeten,
    Dorien

The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
    - Albert Einstein -

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

ik had het ookal gelezen en gereageert..nu zijn er al een aantal topic over haar en emiel.

het gaat er gewoon om..dat een cap dragen je minder commentaar opleverd...of het nou bij je kostuum past of niet.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Als je dan dit post, waarom dan niet gelijk een link naar het hele verhaal?
    En/of ook het stuk over wat bij Voest achter de schermen gebeurd is?

Beide verhalen 'van de andere kant' hebben mijn mening over Voest weer flink bijgesteld, naar hoe ik voorheen over hem dacht eigenlijk. Jammer, want ik had juist door deze demo de indruk gekregen dat hij flink positief veranderd was.
    De manier waarop hij de amazone voor schut zette in de ring, ZONDER haar aan te bieden haar op een andere manier te helpen, vond ik achteraf gezien behoorlijk arrogant/onbeschoft (als in: nu ik ook gelezen heb wat de amazone gezegd en gedaan heeft). Een makkelijke manier om te scoren. Toen hij merkte dat het publiek zijn opmerking over het geen-cap-dragen waardeerde (met zacht applaus) ging hij erop in door nog meer opmerkingen te maken.

Voor foto's en info...

Er schijnt zelfs een film gemaakt te zijn van wat zich op het voor-terreind afspeelde, maar de makers hiervan zijn het er nog niet over uit of ze deze in openbaarheid willen brengen...
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Jul 2005

[quote="Callippo"]Als je dan dit post, waarom dan niet gelijk een ]
    Omdat er op verschillende plekken op bokt nu over geschreven wordt en ik dacht dat jij het niet zo lollig zou vinden als ik hier achterelkaar allemaal url's naar bokt zou neerzetten
    Groeten,
    Dorien

- Albert Einstein -

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Nouja, 1 link waarin dit verhaal staat, mag er wel bij hoor Voor de overige discussies kunnen mensen die ook op bokt zitten, daar zelf wel kijken (including me, hahaha)
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345

Bladwijzers

Forum Rechten