Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Lessen Wim Vonck in Schaijk in 2008

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Lessen Wim Vonck in Schaijk in 2008

Ook voor 2008 wil ik weer graag regelmatig lessen organiseren met Wim Vonck in Schaijk.

We hebben daarvoor de volgende zondagen gereserveerd: 17 februari, 30 maart, 11 mei, 22 juni, 10 augustus, 21 september, 2 november en 14 december.

Ik zal tzt voor elke datum een apart topic openen, zodat je je kunt inschrijven voor de lessen. Het topic voor 17 februari is reeds geopend, dus inschrijven is mogelijk!

Mocht je bij voorbaat al weten dat je in principe aan alle lessen mee wilt doen, dan mag je dat ook hier neer zetten. Wie zich bij voorbaat aanmeldt, krijgt voorrang want inschrijving gaat op volgorde van binnenkomst.

De lessen worden gegeven bij Lippizaner Ladan in Schaijk, waar we een binnenbak hebben. Aan het huren van de bak zijn geen kosten verbonden, wil je een stal (indien beschikbaar) dan kost dat 15 euro per dag. De lessen van Wim duren 3 kwartier en kosten 50 euro. Je kunt zelf kiezen of je grondwerk wilt doen, of rijden.

Voor meer informatie over Wim Vonck: http://www.horsefeelings.nl

Forum Meubilair Anouk's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    35

Re: Lessen Wim Vonck in Schaijk in 2008

ik denk dat ik aan die van 30 maart deelneem, en misschien 11 mei als dat lukt tussen en aantal vakantie's door. daarna zit ik 6 of 8 weken in frankrijk. verder weet ik nog niet

maar 30ste zoizo!
    Anouk Dahrs 1* Parelli Professional
    www.anoukdahrs.nl
    www.parelli.nl

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Leuk Anouk!

Nou nog hopen dat we voor 17 februari nog meer aanmeldingen krijgen, want het is nogal rustig nu...

Actief Forumlid dusi's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Leeftijd
    59

Tot dan in ieder geval, Anouk
    Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.

Bladwijzers

Forum Rechten