Om iedereen een kans te geven te reageren, kondig ik gewoon nu aan dat ik dit topic morgenochtend op slot ga doen.
Ik ben het wel zat nu zo ongeveer.
Zo.
Om iedereen een kans te geven te reageren, kondig ik gewoon nu aan dat ik dit topic morgenochtend op slot ga doen.
Ik ben het wel zat nu zo ongeveer.
Zo.
May the horse be with you!
Ja Marianne... ze zegt het zelf al in een ander topic "laat maar" .. en dat is het beste wat ik Mirador en dinges tot nu toe heb zien posten.. de enige raad die goed is om op te volgen...
LAAT MAAR...
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Mijn dank is heel groot, wat mij betreft mag het nu
Eens met Tinky... nu mag van mij ook...Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
En dat was dus wat ik al aangaf in 1 van de eerste pagina's van haar topic in Filosofie.Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
Kreeg daarop antwoord dat het ego opzij gezet is, maar daar ben ik helaas niet van overtuigt geraakt in alle pagina's die er geschreven zijn.
Maar al met al, is een positief gegeven heel veel nuttige info die door dit gebeuren naar boven is gehaald.
www.crystal-carving.com
Hey,
Ik wil even feitelijk reageren op de toegevoegde waarden/werking/functie van een solarium.
Ik heb jaren geleden op een hengstenhouderij gewerkt waar een Sundance-solarium ter promotie hing. De staleigenar kende de importeur van Sundance persoonlijk en zo kon ik vrij veel inhoudelijke informatie over de werking van een solarium en de verschillende soorten lampen die erin kunnen krijgen. Dat was erg boeiend.
Even een linkje met info: http://www.sundance.nl/nl/informatie.html
Er zijn verder wat onderzoekjes met drachtige merries en hun ontwikkeling van de drachtperiode met en zonder lichttherapie gedaan. Verder is ook gekeken of het sperma van de hengsten kwalitatief veranderde als gevolg van de lichttherapie.
En verder werden de prestaties en met name het herstel van de spieren en pezen van de sportpaarden onderzocht.
Ik werkte helaas niet meer op die stal toen de uitslagen bekend werden, maar ik kan mij nog herinneren dat er wel wat verschillen in positieve zin ontstonden als gevolg van de lichttherapie.
Dit even als inhoudelijke achtergrondinformatie over de werking van een solarium. Verder distantieer ik me van dit topic.
Gwen
Fijnmazig hooinet te koop: http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=30210.0
Bladwijzers