Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 21 van de 21

Topic: Gaat Troy van zijn SEME genezen? Voor Vincenza.

Re: Gaat Troy van zijn SEME genezen? Voor Vincenza.

Om iedereen een kans te geven te reageren, kondig ik gewoon nu aan dat ik dit topic morgenochtend op slot ga doen.

Ik ben het wel zat nu zo ongeveer.
    Zo.

May the horse be with you!

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Ja Marianne... ze zegt het zelf al in een ander topic "laat maar" .. en dat is het beste wat ik Mirador en dinges tot nu toe heb zien posten.. de enige raad die goed is om op te volgen...
    LAAT MAAR...

Forum Meubilair Tinky's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Leeftijd
    36
    Dagboek Berichten
    1

Mijn dank is heel groot, wat mij betreft mag het nu

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    Om iedereen een kans te geven te reageren, kondig ik gewoon nu aan dat ik dit topic morgenochtend op slot ga doen.

Ik ben het wel zat nu zo ongeveer.
    Zo.
    Eens met Tinky... nu mag van mij ook...

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
    - als je werkelijk spiritueel zou zijn dan was misschien wel het eerste wat je BEGREPEN had moeten hebben, dat je maar beter bescheiden kunt zijn, kleine handreikingen kunt doen en oprecht moet zijn.
    En dat was dus wat ik al aangaf in 1 van de eerste pagina's van haar topic in Filosofie.
    Kreeg daarop antwoord dat het ego opzij gezet is, maar daar ben ik helaas niet van overtuigt geraakt in alle pagina's die er geschreven zijn.
    Maar al met al, is een positief gegeven heel veel nuttige info die door dit gebeuren naar boven is gehaald.
    www.crystal-carving.com

Hey,

Ik wil even feitelijk reageren op de toegevoegde waarden/werking/functie van een solarium.

Ik heb jaren geleden op een hengstenhouderij gewerkt waar een Sundance-solarium ter promotie hing. De staleigenar kende de importeur van Sundance persoonlijk en zo kon ik vrij veel inhoudelijke informatie over de werking van een solarium en de verschillende soorten lampen die erin kunnen krijgen. Dat was erg boeiend.

Even een linkje met info: http://www.sundance.nl/nl/informatie.html

Er zijn verder wat onderzoekjes met drachtige merries en hun ontwikkeling van de drachtperiode met en zonder lichttherapie gedaan. Verder is ook gekeken of het sperma van de hengsten kwalitatief veranderde als gevolg van de lichttherapie.
    En verder werden de prestaties en met name het herstel van de spieren en pezen van de sportpaarden onderzocht.

Ik werkte helaas niet meer op die stal toen de uitslagen bekend werden, maar ik kan mij nog herinneren dat er wel wat verschillen in positieve zin ontstonden als gevolg van de lichttherapie.

Dit even als inhoudelijke achtergrondinformatie over de werking van een solarium. Verder distantieer ik me van dit topic.

Gwen
    Fijnmazig hooinet te koop: http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=30210.0

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten