Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 24

Topic: equitana 26 feb 2005

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

equitana 26 feb 2005

het is hier vandaag vreselijk stil op het forum. bijna iedereen zit dan ook op equitana, jammer genoeg is het voor mij een week uitgesteld maar ik hoop eigenlijk dat iemand foto's heeft, of toch een klein verslagje wil neerzetten voor deze ongeduldigaard
    je ziet hoe goed ik kan wachten hè, jullie zitten nog allemaal daar en ik post dit berichtje al, ik kan niet meer wachten tot volgende week!!!!
    en ik beloof dat ik volgende week foto's zal nemen en ze dan hier neerzetten voor jullie

alvast bedankt

Actief Forumlid Angelique's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Leeftijd
    39

Re: equitana 26 feb 2005

Nou zijn er al mensen terug?
    Ik wou ook heel graag vandaag,maar mijn ouders zien het niet zitten om erheen te gaan en ik mocht ook niet met jullie mee
    Groetjes Angelique

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Het was heel leuk maar ik ben nu te moe om een heel verhaal te schrijven.......Komt morgen of overmorgen wel.......
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Ja er zijn filmpjes en foto's natuurlijk
    Het is nu 1 uur, dus ik zet ze later wel online.
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Actief Forumlid Tozalin's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004

gaaf, ben benieuwd!!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Feb 2005

Het was heel erg leuk!
    Alleen erg jammer dat bijna alle folders enz in het duits waren. Ik had wel iets meer engelstalige dingen verwacht.
    De Parelli clinic was ook erg leuk om te zien. in het begin een beedje simpel met de 7 games. Maar later allemaal lekker los aan het spelen/werk.
    Vooral de fries was heel erg enthousiaist. Gewelidg om dat te zien!
    Nathalie penquit was jammer genoeg niet goed te volgen doordat dat alleen duits was. wat mij tegen viel was dat ze echt alles moest belonen met een snoepje. Bovendien was er nog iemand vlak er voor die ook aan vrijheids dressuur deed.

Winkelen was ook heel erg goed te doen. wat een kraampjes! en gigantisch veel touwhalsters! Ik heb ook eindelijk een westernpad gevonden in bruin tinten. Nu ben ik weer helemaal blij! Ik ga ook snel kijken of het ook echt mooi staad bij mijn zadel en hoofdstel.

Verder was er veel aan voedingstandjes. Ook een paar byzondere dingen waren er: b.v. een aqua loop band.

Al met al heel erg leuk!

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

equitana was super!!! Ik heb me prima vermaakt. Zaterdagochtend om kwart voor zes was het voor Pais en mij wel even tanden op elkaar. Het "geen zin om uit bed te gaan"-gevoel was gelukkig al gauw over. in Apeldoorn Fellor opgepikt en in Arnhem Eveline gemeet. Samen naar equitana, waar we om kwart voor tien in de lange rijen voor de kassa's stonden. Allemaal kregen we een mooi T-shirt van Eveline, waardoor we flink opvielen.
    De demo's van Parelli vond ik een beetje tegenvallen. Hoewel de demo in de grote ring wel lachen was. Ralph Heil had zijn paard nauwelijks onder controle, hihi. Maar ik zal er niet teveel over zeggen want sturen met 2 veren in plaats van 2 carrotsticks zal ook niet makkelijk zijn geweest.
    Birger gaf wel wat leuke shows weg en stond ons na de demo heel vriendelijk te woord. Ook Urs Heer was buitengewoon aardig, en herkende zelfs enkele van ons. Knap hoor, tussen al die 1000en mensen. Aan het einde van de dag gauw nog even handtekeningen verzameld van Urs, Birger en Nora op mn mooie Forum-T-shirt. Birger en Urs wilden niet op dezelfde mouw
    Bij een standje heb ik nog een grandeurpad gekocht voor 70 euries!!! Bingo!!! Thanks to Eveline...
    De dag ging snel voor bij, maar ja da's altijd he, als het gezellig is.

Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Het was echt gaaf! Leuke demo's en kraampjes gezien.
    Ook leuk om de forumleden eens te zien.
    Foto's ben ik aan het uploaden en zal ik straks plaatsen

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Ja, het was zeker heel leuk. Ik vond vooral Nora met Thara heel leuk om te zien en ook nog een mooie nieuwe dressuurzweep...gratis .
    Hhaha, nee, was leuk, iedereen een keer in het echt zien.

Actief Forumlid mandy's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Dit was mijn eerste bezoek aan de grote equitana. Nou je ziet heel wat in ieder geval en je kan wel zien dat ze daar heel wat nieuwere snufjes hebben dan hier. Op het laatst een soort van actieve inloopstal gezien. Weet niet helemaal hoe ik het moet omschrijven, maar de natuurlijke behoeftes van een paard worden zo een stuk meer bevredigd dan met gewoon een wei.
    Natuurlijk ook weer nieuwe mensen van het forum leren kennen, wat ik altijd heel leuk vind, watn dan heb je weer een gezicht bij een naam. Verder ook weer 2 mensen gezien die ik al heel lang niet meer gezien had (eline en amber) dus dat was voor mij weer een groot pluspunt.
    Nouja de demo's waren wel leuk opzich. Het is gewoon een afwisseling tussen basis en wat kan ik ermee bereiken. Eigenlijk is het wel goed dat ze dat doen, want door alleen het resultaat te laten zien, kunnen mensen het oppakken als 1 of ander kunstje of ze denken dat ze dit toch nooit kunnen en er 1 of andere gave voor nodig hebt of iets dergelijks. Ik snap alleen niet waarom ze de demo van Birger voor die van Parelli hebben gezet, maar goed dat mag de pret niet drukken. Verder nog met Urs gepraat (heb hem zelfs nog heel huiselijk zien stofzuigeren) een handtekening gescoord en samen met Amber op ons beste duits met Silke gebabbeld. Eigenlijk best vaag omdat ik me thuis realiseerde dat zij natuurlijk ook gewoon engels begrijpt, maar je probeert iemand altijd in zijn eigen taal aan te spreken.
    Verder heb ik de andere dames nog proberen te verleiden om op een mechanische stier te laten rijden, maar helaas deed die het niet. Hun waren stiekem wel blij, maar pas op dit onthoud ik dus voor een volgende keer
    Echt een geslaagde dag wat mij betreft.
    ride like the wind

Actief Forumlid Naepir's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door mandy
    Nou je ziet heel wat in ieder geval en je kan wel zien dat ze daar heel wat nieuwere snufjes hebben dan hier. Op het laatst een soort van actieve inloopstal gezien. Weet niet helemaal hoe ik het moet omschrijven, maar de natuurlijke behoeftes van een paard worden zo een stuk meer bevredigd dan met gewoon een wei.
    Hmm, dat k]/images/smilies/regular_smile.gif[/img] *beetje jaloers*
    Ik ben erg benieuwd naar de foto's!

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Mijn foto's zijn mislukt Allemaal heel donker en je ziet helemaal niet wat ze aan het doen zijn. Jammer....

Het was inderdaad heel leuk. De demo's waren wel intressant, maar Ralph Heil maakte er inderdaad een zooitje van. Het commentaar was in het duits. Ik vond het moeilijk te verstaan, omdat er ook veel galm was en nou ben ik niet zo'n ster in duits...
    Ik heb er verder niet veel gekocht, alleen een parellitrui, met het logo op mn ass
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Mijn foto's zijn ook niet geweldig geworden. Erg slechte kwaliteit, maar dat houd je binnen, he.
    Mijn uploadsite werkt op dit moment niet mee, maar als hij het weer doet dan plaats ik de foto's

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

[quote="Naepir"]
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door mandy
    Nou je ziet heel wat in ieder geval en je kan wel zien dat ze daar heel wat nieuwere snufjes hebben dan hier. Op het laatst een soort van actieve inloopstal gezien. Weet niet helemaal hoe ik het moet omschrijven, maar de natuurlijke behoeftes van een paard worden zo een stuk meer bevredigd dan met gewoon een wei.
    Hmm, dat k]

De vertegenwoordiger van het bedrijf in NL komt waarschijnlijk een lezing geven op de NH dag, dus als je nog een beetje geduld hebt .

Ze gaan zo'n pensionstalling neerzetten in arnhem, Ze beginnen met bouwen in het voorjaar het wordt een loopstal voor 30 paarden met krachtvoerinstalatie, hooi ruiven, overdekte loopstal gedeelte met 1 kant open etc etc. ERRRRRUUUGG gaaf dus!
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

waaaa, da klintk allemaal supper goed, ik heb er helemaal zin in, alleen vind ik het nog steeds jammer dat ik nu niemand van het forum zal zien.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten