Precies wat wim ook zei over koud en warmbloedeOorspronkelijk Geplaatst door Margot van lare
![]()
Precies wat wim ook zei over koud en warmbloedeOorspronkelijk Geplaatst door Margot van lare
![]()
Dat mestonderzoek is ook niet sluitend. Bij mijn paard werden bloedwormen maar pas ontdekt na een bloedonderzoek, niet na een mestonderzoek!Oorspronkelijk Geplaatst door AnQ_
Persoonlijk zou ik toch een bloedonderzoek laten doen, zo weet je ineens of er niks meer aan de hand is.
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
ze toont verder super gezond, en ze is nu al weer ruim om gewicht dus voor mij zie ik geen reden voor bloedonderzoek op het momtent.Oorspronkelijk Geplaatst door rengeltje
Daarbij is een bloedonderzoek ook maar een momentopname. Bij Linde hadden we vier onderzoeken nodig (op hetzelfde tijdstip van de dag genomen met iedere keer een dag of vijf ertussen) voor we definitief konden zeggen dat ze een hormoonprobleem had. En daarvoor was de standaardbloedtest ook niet goed genoeg, ik moest vier keer uitgebreid laten testen. Ik weet niet meer wat het kostte, maar goedkoop was het niet. Opvallend vond ik dat iedere testuitslag 'rariteiten' liet zien, alleen die hormoonafwijking was constant, alle andere stoffen en bijbehorende waarden wisselden.
M.a.w. ik geloof niet meer in eenmalig standaard bloedonderzoek, als je bloed wil testen moet je het doen zoals ik hierboven beschreef.
En in jouw geval An, zou ik het ook niet meer laten doenFijn dat ze goed op gewicht is nu.
Groeten,
Dorien
-->http://www.antichip.nl/ <--
The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
- Albert Einstein -
Bladwijzers