Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 32

Topic: VOOR MARIANNE: Enya in het tuig ;-)

VOOR MARIANNE: Enya in het tuig ;-)

Het past. De singel is nét lang genoeg (pfjewww) tijdens het aansingelen, en gelukkig blaast Enya zich op, dus een paar minuten later issie helemaal goed
    Het hoofdstel is erg bling-bling, gewoon móói, maar Enya vind de oogkleppen nog even niks.. ze schrikt iedere keer als iets in haar zicht verschijnt, dus we vervangen het tijdelijk nog voor een gewoon hoofdstel. Maar het past in ieder geval wél.

Ze snapt het wonderlijk goed, en we hebben meteen een wamdeling naast de weg gemaakt. Het is wel een hele toer om haar óp de weg te laten lopen.. ze weet niet beter of ze moet in de berm

Spannend, leuk, nieuw! Enya vind het super-leuk, zelfs het optuigen, wat nog erg lang duurt, vind ze prima.
    Zo komen wij de wintermaanden wel door

Heeft iemand nog een men-bit van 15,5cm liggen toevallig?? Dan hou ik me aanbevolen. Mennen met een myler lijkt me nou niet zó..

Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005

Re: VOOR MARIANNE: Enya in het tuig ;-)

Stoer!

En helemaal gaaf dat ook Enya er lol in heeft!
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

gaaf trea! ziet er goed uit!

enya vind het volgens mij ook wel wat
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

cooool!!! ik vind het super goed staan bij Enya!!!
    Je vraagt daar naar een ander bit... waarom niet proberen of bitloos ook lukt? Of heb je met haar nooit bitloos gereden?

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Coooooooooooooooooool Trea!
    Enya straalt uit alsof ze dit al jaaaaaaaaaaren doet, heel profi
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Ziet er mooi uit bij Enya hoor
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door willeke
    Je vraagt daar naar een ander bit... waarom niet proberen of bitloos ook lukt? Of heb je met haar nooit bitloos gereden?
    Nou.. nee. Enya kennende gaat die dan rechtdoor als ze de bocht om moet.
    Op paard en koets hebben we info gevraagd over bitloos mennen en zo leuk als het k]/images/smilies/icon_mrgreen.gif[/img]

Ze krijgt gewoon een lief stangetje

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Ziet er chic uit zeg, ja ze lijkt er voor gemaakt. Grappig dat ze juist niet op straat gaat lopen....braaf paard.
    Ik heb nog wel een pelhamtrens liggen met kinketting .

Fijn dat jullie er samen plezier in hebben.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

Ah ok, ik snap het. Dan is het idd paarvriendelijker om een bitje te gebruiken

Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Gàààààààààààààààààààààfffffff !!!
    Groetjes
    Ariane xxx

My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

Ziet er GAAF uit!

Maarreh: als ik langeteugel (cook) doe ik ook de bocht om vooral door buitenteugel na te geven, waarom zou dat niet werken?

May the horse be with you!

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

AAAhhh.... Enya het zigeunerpaard.... Wat staat dit mooohoooi!!! !

Ik heb een suggestie.... koop geen gewone kar.. maar een 'pipo-wagen'

Ah.... wat is-ze mooi!!! Gaaf hé al dat zilverwerk en dat sterretje bovenop haar hoofd! Ik wil nog wel een portretfoto met de manen wat opzij hoor, dan kun je die mooie rode flap zien!! Fijn dat het tuig past, in het gebruik wordt het zeker nog wel soepeler. Je hebt er in ieder gevaleen kwalitatief heel goed spulletje mee!

Als bit zou je eigenlijk gewoon een Liverpool-bitje moeten hebben, dat is voor de kar eigenlijk het fijnste voor het paard. Dat is een stangbit maar je kunt 'm op verschillende zachte standen instellen.

En dat van die Pipowagen.. ja, dat zie ik ook helemaal zitten! Dan gaan we je Mamalou noemen!
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Actief Forumlid Pablo's Avatar
    Aangemeld
    May 2006

Ze is mooi zeg!! Ik heb vanmorgen nog gekeken op http://www.horseshophorsepower.nl daar verkochten ze volgens mij trekpaard dingen waaronder een menbit tot 16.5 cm... Ligt er nu alleen uit die site....

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
    En dat van die Pipowagen.. ja, dat zie ik ook helemaal zitten! Dan gaan we je Mamalou noemen!
    Jullie raden zomaar Leo's droom
    Hierover heeft hij al wat gefantaseerd hoor... hij ziet zichzelf na zijn pensioen echt wel toeren in zo'n ding met de tinkers ervoor. Ik geloof dat ik ook mee mocht

Zo'n wagen schaf je echter niet zomaar aan (of je moet de loterij winnen), en het is een kwestie van een leuke, oude, aftanse, uit-elkaar-vallende schaftwagen kopen en deze ombouwen tot.. (en gelukkig is dat een ander deel van Leo's droom).

Voorlopig gaan we erachter lopen (beetje bandje slepen en zo), de bossen in, en zogauw Enya heel goed bestuurbaar is gaat ze ergens heen waar ze onder begeleiding voor de eerste keer ingespannen wordt en dán... dan kopen we een leuk marathonwagentje. Maar dat zal volgend jaar wel zijn of zo.

Mafhaf.. dat klopt ja. Jij bestuurt haar ook als een 'fiets' of 'kruiwagen' de bocht om. Zo leer je dat bij langeteugelen, toch? Maarre dan hangt er geen kar achter, je bent in je bakje, je bent mobiel op je eigen benen. Stel je loopt langs straat en komt op een kruising.. Suus wil liever ]/images/smilies/LOL.jpg[/img]
    De manier van aanleren/gebruiken is in principe precies hetzelfde.. bitloos en bit-niet-loos, maar als het paard niet afdraait met nageven, dan komt je andere hand erbij. En dán komt het verschil of je een bit inhebt of niet.

Het wordt inderdaad een liverpoolstangetje. Heb er al eentje besteld.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten