Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 27

Topic: Les van Horst Becker?

Les van Horst Becker?

Is er belangstelling voor een maandelijkse dagclinic (individuele les) van Horst Becker in de regio Veluwe (Voorthuizen/Putten)?

http://www.horstbecker.nl

Ik zou graag een 'vaste' groep samenstellen en zoek hiervoor medebelangstellenden.

Dit is de prijsopgave die ik ontving:

6 personen 270 euro
    elke extra les is 30 euro.
    Reiskosten 50 euro
    Bakhuur nog niet bekend.

Uiteraard worden deze kosten opgeteld en eerlijk verdeeld.

Re: Les van Horst Becker?

Is dat dan privéles of groepsles?

May the horse be with you!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    Is dat dan privéles of groepsles?
    Sorry dat staat er al, individueel is een moeilijk woord voor privé, sollie!

May the horse be with you!

Waar gaat dit plaats vinden? Als het op dezelfde stal als waar wim les geeft is dan heb ik zeker intresse! Als het op een andere locatie is moet ik zien of het berijkbaar is voor mij.
    I'm still learning it....
    Cantaor, mijn spaanse kanjer!

Geeft hij trouwens wel in het Nederlands les?

Hij geeft les in het Duits of een beetje engels, maar Noor is er ook altijd bij (zit hier ook op het forum) en die vertaalt indien nodig. Hij kan wel al aardig nederlands verstaan.

Ach mijn duits is ook niet onwijs goed, maar mijn ervaring is dat je er meestal wel uitkomt met wat hulp van een vertaler.

Misschien zou het op Stal van Bortel kunnen, in elk geval de eerste paar keer, daarna een nieuw gebouwde lokatie achter de Voorthuizerstraat/Veenhuizerveldweg.

Ojee in het duits. Achja dan is er misschien toch nog een reden om eens te gaan opletten tijdens duits In het engels heb ik al wel eens les gehad (van een spanjaard), en dat gaat net maar ik hoor de helft nooit als ik aan het rijden ben. Laat staan in een andere taal

Gaat dit trouwens op zondag afspelen of op een andere dag?

Waarschijnlijk een dag buiten een weekend. Misschien de middag en de avond, zodat mensen die geen vrij kunnen krijgen in de avonduren kunnen ofzo?

De weekenden zit Horst al helemaal vol met 2 of 3 daagse clinics.

Hmm dat is lastig. Ik kan namelijk niet de weg over doordeweek om de simpele reden dat meneer Canta voor de trekkers springt. En die dingen zijn hie gigagroot. Ik heb het al vaak en op meerdere manieren geprobeerd, maar het blijft een probleem. Ik ga dan toch proberen om een trailer ergens te regelen. Maar ik denk niet dat ik dit grapje altijd ga kunnen uitvoeren.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Onimmemansje
    Hmm dat is lastig. Ik kan namelijk niet de weg over doordeweek om de simpele reden dat meneer Canta voor de trekkers springt.
    Off-topic: Horses are good people-trainers.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Firsty
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Onimmemansje
    Hmm dat is lastig. Ik kan namelijk niet de weg over doordeweek om de simpele reden dat meneer Canta voor de trekkers springt.
    Off-topic: Horses are good people-trainers.
    nog 1 keertje off-topic: wel het is een soort van wederzeids wantrouwen. Maar mijn vertrouwen in de reactie van canta op die trekkers word steeds harder geschaad. Het is gewoon echt gevaarlijk wat hij doet. En ik heb er geen ongeluk voor over om daar te komen.

Weer on-topic: Ik heb nog even rond gemaild maar ik kreeg alleen maar nee-bedankjes, het is natuurlijk ook niet gratis. Ook ben ik nog even naar de dierenwinkel in Voorthuizen geweest (Dobey, voor de mensen die het daar kennen) en hij wilde wel eens gaan kijken. Hij weet het altijd wel lekker door te vertellen.

Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door marleendenarend
    Hij geeft les in het Duits of een beetje engels, maar Noor is er ook altijd bij (zit hier ook op het forum) en die vertaalt indien nodig. Hij kan wel al aardig nederlands verstaan.
    Ik heb hem een keer les zien geven en dat was 100% engels en prima te verstaan. Tenzij de cursist voorkeur gaf aan duits.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

De prijzen in mijn openingsmail kloppen helaas niet.

Ga uit van 60 euro per les (dat is een all-in prijs met een zeer eenvoudige broodjeslunch en koffie/thee bij).

Bij voldoende animo komt hij 13 oktober om les te geven! Als je interesse hebt, stuur me dan even een pm!

Ik had het er vanmiddag met mijn moeder over of wij dan wat hadden, en zij dacht dat er die dag een rally is. Die rally zorgt er voor dat het gebied tussen Putten, Voorthuizen en Nijkerk niet toegankelijk is van 12.00 (of 13.00 dat weet ik niet zeker) tot 20.00 uur. Er zijn dan 3 parcoursen en ik weet dat er ook een parcours in Barneveld ligt. Ik zou er eventjes naar kijken voordat er mensen mt hun trailer aan het rood witte lint staan omdat ze er niet langs kunnen.
    Wij hebben er geen brief over gehad, maar de rest van de buurt wel, dus ik kan het allemaal na vragen.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten