Resultaten 1 tot 14 van de 14

Topic: Wimles in Utrecht?

Actief Forumlid Antiope's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Wimles in Utrecht?

hoi,
    met mijn stalgenote wil ik proberen om (regelmatig) wimlessen in Utrecht te organiseren. Op dit moment zijn we met z'n vieren; Wim is bereid te komen vanaf zes lessers, dus we zoeken er nog een paar belangstellenden bij.
    Heb je interesse, laat het dan weten!
    [size=10px]chris irwin certified trainer (silver/silver)
    http://www.paardenliegenniet.nl
    [/size]

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004

Re: Wimles in Utrecht?

Hoi,
    Waar ergens is dit in Utrecht, met welke regelmaat en komen er nog extra kosten bij voor de bakhuur?
    Ik heb misschien wel interesse, heb vorig jaar een weekend bij hem gelest en daarna nog een losse keer in Stompwijk, maar heb af moeten haken wegens kreupelheid, hoogdrachtigheid en het veulen.
    Alleen heb ik dus nu ook een veulen te onderhouden, dus ik moet even nadenken of het er financieel in gaat zitten.

Hoi,

Kijk ook even bij het topic "Wim in Driebergen". Misschien is het een idee om deze locaties te combineren. Mits jullie vervoer hebben natuurlijk. Utrecht en Driebergen liggen zo ongeveer naast elkaar. Voor Wim ook wel zo prettig. Beter een keer een volle dag dan 2x halfgevulde. Het is toch gauw zo'n 2 uur rijden vanuit Deurze.

En mocht Driebergen qua binennlocatie niet lukken, dan zijn er uit de Driebergen groep vast nog wel mensen die geïnteresseerd zijn in Utrecht. Hebben jullie al een binnenlocatie voor de lessen overigens?

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004

Voor mij is Driebergen wel compleet aan de andere kant, daarom vroeg ik ook waar het in Utrecht is. Driebergen is een uur traileren.

Aangemeld
    Apr 2004

Hoi,

We denken aan ongeveer 1 keer per 6 weken, en we willen proberen iets te regelen met een manege bij de Berekuil. Het is dus nog niet zeker dat dat lukt en hoeveel het gaat kosten weten we ook nog niet.

Een combi met Driebergen is natuurlijk wel een goed plan! Mijn stalgenootje heeft geen vervoer, dus zij kan niet naar Driebergen, maar misschien kan Wim wel dat ritje maken .
    [/size]

Hé das toevallig! aan die manege heb ik ooit mijn eerste ponytje verkocht! Dotje. Hele aardige eigenaresse. Hoe heet de manege ook al weer? Ze geven daar toch ook lessen voor gehandicapten?
    I'm still learning it....
    Cantaor, mijn spaanse kanjer!

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Antiope
    Hoi,

We denken aan ongeveer 1 keer per 6 weken, en we willen proberen iets te regelen met een manege bij de Berekuil. Het is dus nog niet zeker dat dat lukt en hoeveel het gaat kosten weten we ook nog niet.

Een combi met Driebergen is natuurlijk wel een goed plan! Mijn stalgenootje heeft geen vervoer, dus zij kan niet naar Driebergen, maar misschien kan Wim wel dat ritje maken .
    als jij bij het tuincentrum in de buurt staat, kun je natuurlijk ook proberen op de Utrechtse Manege (is een pensionstal ) aan de Biltste Rading terecht te kunnen. Daar organiseren ze veel!

Combi Driebergen maakt het allemaal wat aantrekkelijker.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004

En aan welke kant van Utrecht ligt dit allemaal? Ik zou vanaf de A12 vanaf Den Haag komen, is het dan snel te bereiken?

Aangemeld
    Apr 2004

@Antheman, thx voor de tip. Ik ga es kijken hoe ver de Utrechtse manege is.

@Miran, het is precies aan de andere kant van Utrecht, vanaf de A12 moet je de A27 op en dan afrit Veemarkt/Rijnsweerd (als je dat wat zegt).
    [/size]

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004

Bij De Bilt daar is dat zeker dan?
    Ik heb besloten even te wachten met dit soort dingen tot ik nieuw, beter betaald werk heb... Net weer een DA rekening van bijna 200 euro en er komt nog een rekening van de beurt van mijn trailer, 4 nieuwe banden, het houdt ergens op...
    Succes met de lessen vol krijgen!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

Zou heel mooi zijn als we het idd kunnen combineren

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Antiope
    hoi,
    met mijn stalgenote wil ik proberen om (regelmatig) wimlessen in Utrecht te organiseren. Op dit moment zijn we met z'n vieren; Wim is bereid te komen vanaf zes lessers, dus we zoeken er nog een paar belangstellenden bij.
    Heb je interesse, laat het dan weten!
    Mensen genoeg, want wij zitten op de 8 als iedereen mee doet (wat vaak toch niet lukt) dus ga die binnenbak maar regelen. Onze eerste les is op zondag 6 januari, dus als je dan een binnenbak kan regelen kunnen we gelijk beginnen met de lessen

Aangemeld
    Apr 2004

Leuk! Ik ga mn best doen
    [/size]

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

Weet je al iets van een binnenbak?

Bladwijzers

Forum Rechten