Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: Ervaring met Max-H

  1. #1

    Ervaring met Max-H

    Max-H schijnt goed te zijn voor soepelere paarden. De onderbouwing hierbij weet ik niet, maar iemand raadde het aan.

    Zijn hier mensen die ervaring hebben (goed of slecht of wat dan ook) met het bijgeven van Max-H? Vertel eens?
    Dank!

    May the horse be with you!

  2. #2

    Re: Ervaring met Max-H

    Max-h is eigenlijk een mengsel van alle supplementen die een paard nodig heeft in een!
    Ik persoonlijk heb het een tijd gevoerd aan mij vorige 4 jarige ruin....hij was net beleerd en druk in training....nou werd hij snel zeer vermoeid....echt traag,en futloos....ook was hij minder alert en heet....dus eerst bedacht ik me dat hij te zwaar in het werk zat,en niet meer de lol inzag van het werk in de bak. bloedonderzoekje gedaan ivm bloedarmoede etc. kwam niks uit....(hij kreeg voldoende sportbrok tijdens de training en ook veel ruwvoer) maar blijkbaar had hij toch bepaalde vitamines tekort want na een week consequent max h gevoerd te hebben was de energie weer terug....dit nog twee weken doorgevoerd en toen weer afgebouwd...nu heeft ie het niet meer nodig op het moment....de overtollige supplementen in max h worden gewoon uitgescheiden en wat nodig is wordt opgenomen...dus ik ben er wel enthausiast over.....wel een duur grapje alleen!
    Kazanova is een spetter!

  3. #3

    Re: Ervaring met Max-H

    Hee Shavira, dankjewel voor je reaktie!

    May the horse be with you!

  4. #4
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: Ervaring met Max-H

    Was max -h niet dat spul waar laatst een ehle discussie ovcer was. Dat het ongeveer 2/3 suiker was?

  5. #5

    Re: Ervaring met Max-H

    Sorry Fellor,ik heb die discussie niet meegekregen,maar anders kreeg je zeker reactie van me......er zullen ongetwijfeld ook suikers inzitten....(allerlei supplementen....inhoudssamenstelling is te lezen op het blik),maar voor mij persoonlijk werkte het bij die ruin super!
    Kazanova daarentegen haalt zijn neus ervoor op...die moet het niet,laat zijn voer gewoon staan!
    Kazanova is een spetter!

  6. #6

    Re: Ervaring met Max-H

    Lodash schopte de eerste keer dat hij het kreeg ook de voerbak opzij, zovan: ja maar DIT is geen eten! Het duurde een week voror hij het gewoon goed at.

    May the horse be with you!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •