Resultaten 1 tot 13 van de 13

Topic: Mens en paard

Actief Forumlid Nienie's Avatar
    Aangemeld
    May 2007

Mens en paard

Wie is er bekend met Johan Miesen en de 10 lessen cyclus? http://www.mensenpaard.nl/ Ik heb zijn boek ook uitgeprint en vind het reuze interessant. Misschien iemand die al eens les heeft gehad of zo'n cyclus gevolgd?
    Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
    Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg

Re: Mens en paard

Interessant is die ja! Ik heb er ook al eens over geschreven, heb géén idee meer waar dat staat.

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Heb zijn boek ook uitgeprint, lijkt heel veel op dat van Hempfling, ik heb nog nooit van iemand gehoord die les van hem heeft gehad.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Ziet er interessant uit! Ik ga ook even het boek uitprinten denk ik (alleen nog een goede printer vinden ). Had er nog niet van gehoord van Johan Miesen en die cyclus.

Xjes!
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    Heb zijn boek ook uitgeprint, lijkt heel veel op dat van Hempfling, ik heb nog nooit van iemand gehoord die les van hem heeft gehad.
    Zo gek is dat niet - Miessen is degene die het boek van Hempfling in het Nederlands vertaald heeft.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Actief Forumlid ingejanssens's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    59

Heb al 1 1/2 jaar les van Johan. Om de 14 dagen komt hij 2 uren les geven bij mij thuis.
    Johan heeft jaren met Hempfling samengewerkt tot Hempfling een paar jaren van het toneel is verdwenen.
    Ik vind de lessen voor mij zeer zinvol. Heb 3 paarden om te trainen en soms zijn we 2 uur met bv Utan bezig, maar andere weken trainen we ze alledrie.

Johan weet dat ik MS heb en hij is één van de enige lesgevers die daar ook daadwerkelijk rekening mee houdt. Als het mij niet meer lukt, dan pakt hij gewoon een uur Utan of Raissa over en kan ik leren door te kijken. En als ik eens 2 weken niet kunnen oefenen heb door mijn ziekte, dat is dan ook geen probleem. Dan doen we gewoon iets anders. Of samen met 2 paarden buiten aan de hand gaan wandelen en daar de grondoefeningen toepassen.

Nu ben ik echt de rijlessen aan het volgen en ik moet hem wel telkens zeggen dat ik nog niet met bit wil rijden. Je moet wel duidelijk aangeven wat je wil en wat je niet wil doen.

Als het klikt met Johan, dan heb je een heel goede instructeur!
    Mijn paarden zijn m'n echte vrienden
    https://www.facebook.com/groups/1409316672673002/

Wilma
    Guest

Heeft inderdaad veel van Klaus weg, interessant, heb het boek besteld. Ben benieuwd, wil misschien ook wel eens een zomercursus bij hem doen. Is nu te laat, volgend jaar maar weer.

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Het boek hebben ze niet meer Wilma, tenminste een hele tijd terug had ik het al besteld en geld overgemaakt maar blijkt voor hun niet uit te kunnen omdat de oplage zo beperkt is, ze bieden wel de printversie aan (gratis).
    Groetjes Janneke

Gun jezelf

Wilma
    Guest

Ik ben voor de printversie gegaan. Eerst maar zien of het wat is, dacht ik!!!
    Hopelijk heb je wel je geld weer teruggekregen!!

pasterza
    Guest

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    Het boek hebben ze niet meer Wilma, tenminste een hele tijd terug had ik het al besteld en geld overgemaakt maar blijkt voor hun niet uit te kunnen omdat de oplage zo beperkt is, ze bieden wel de printversie aan (gratis).
    Heb jij trouwens wel je geld terug gekregen? Ik nog steeds niet en dan doel ik op een aantal jaar Hoop gezeik mee gehad dus ik laat het maar zo.

ik heb jaaaaaaaaren terug een weekcursus gehad van hem,het was geloof ik 5 dagen,echt de hele dag door bezig met je paard,we waren met een groepje van 4 geloof ik.

heb er echt enorm veel van opgestoken!

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Pasterza , ja ik heb mijn geld wel terug gekregen, eerst een paar keer gemaild, en toen zou het overgemaakt worden, vergeten...toen nog 2 keer gebeld en mijn geld was binnen. Geen vervelende reacties gehad hoor!!
    Groetjes Janneke

Gun jezelf

Ik heb het boek. Jaren geleden al eens besteld. Nooit in gekeken eigenlijk. Goede tijd om dat weer eens te doen. Bedankt voor de tip!
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Bladwijzers

Forum Rechten