Mijn bijrijdster wil ook graag een Wimlesje proberen. Kan zij er nog bij? Als Jitske dan 6 januari met mij meerijdt kan ik beginnen met een les, dan Jitske en dan mijn bijrijdster.....
Yvette
Mijn bijrijdster wil ook graag een Wimlesje proberen. Kan zij er nog bij? Als Jitske dan 6 januari met mij meerijdt kan ik beginnen met een les, dan Jitske en dan mijn bijrijdster.....
Yvette
Dat kanOorspronkelijk Geplaatst door saxie
![]()
MAAR!!! ik moet een andere locatie regelen, Austerlitz kan niet doorgaan. Ik hoop dat dit lukt.
En ik zou graag willen weten wat Saskia doet. Weet iemand dat?
Van Jitske heb ik trouwens ook geen bevestiging gekregen.
Als ik met Yvette mee kan rijden doe ik mee.Dat kan
MAAR!!! ik moet een andere locatie regelen, Austerlitz kan niet doorgaan. Ik hoop dat dit lukt.
En ik zou graag willen weten wat Saskia doet. Weet iemand dat?
Van Jitske heb ik trouwens ook geen bevestiging gekregen.
6 januari is geen probleem hoor Jits. Dus als we een locatie hebben, ben je wat vervoer betreft gewoon van de partij.
Yvette
Waarom gaat Austerlitz niet door? Moet je morgen werken? Anders kunnen we het even bij die handelsstal in Driebergen gaan vragen. Anders wil ik er morgen wel even langs gaan. Gaat austerlitz 1 malig niet door? of moeten we echt wat anders regelen?
Ik heb Wim vandaag gezien, en het was super!
Die man heeft er verstand van![]()
Dus, ik wil graag meelessen als het kan?
Groetjes van Els!
Jeuj, alweer een Wimfan!
Leuk dat je er was!
Jammer dat er 2 lessen met 2 paarden en door gedoe geen tijd was om elkaar even te spreken alleen![]()
Misschien een volgende keer![]()
May the horse be with you!
Ja, inderdaad jammer. Maar hopelijk kunnen we nog een keer komen en dan wat meer praten!
We hadden wel een slechte invloed op de Wimlesse he? hihi, voor het eerst dat ze niet door konden gaan
![]()
Groetjes van Els!
Je bent hartstikke wederom van harte welkom!Oorspronkelijk Geplaatst door Amiro
Ik denk toch bijna dat het niet aan jullie lag hoor![]()
May the horse be with you!
Omdat er droes heerst in Austerlitz.Oorspronkelijk Geplaatst door KnowHow
Ik zal vanavond de Bruin bellen.
Ik ben een paar dagen afwezig geweest.
Oja, das waar ook. Is het zo heftig dat de komende anderhalve maand daar nog niemand mag komen?
Ik moet even afwachten of ik 6 januari uberhaupt mee kan lessen. Monet zijn blessurebeen (pees) is namelijk weer erg dik![]()
Ik weet het eigenlijk niet.....Oorspronkelijk Geplaatst door KnowHow
De Bruin verhuurt zijn bak niet.![]()
Ik kan 2 dingen doen:
De les op 6 januari door laten gaan in Austerlitz en hopen dat de Droes voorbij is. Ik weet dat er dan igg 1 deelnemer niet mee doet.
Ik kan Wim vragen of hij in februari nog een gaatje heeft voor ons.
Er zou nog een bak in Utrecht geregeld worden, ik weet niet of dat gelukt is. Misschien kunnen namelijk de mensen met trailer op 6 januari uitwijken naar Utrecht. Beetje hopen op mooi weer, dan wil Wim jou misschien wel thuis of desnoods bij mij op stal les geven. Ik weet niet of jullie bak goed te rijden is? Dus als de bak in Utrecht geregeld wordt dan zou ik het door laten gaan, want dan kunnen we daar naar uitwijken.
Er is geen bak in Utrecht geregeld.....
Bladwijzers