Oorspronkelijk Geplaatst door KnowHow
Oorspronkelijk Geplaatst door KnowHow
Hehe!
Gelukt!!!!
Het wordt Austerlitz! Dat ligt tegen Driebergen aan. De manege ligt een prachtig bosgebied. Ik rij er erg vaak doorheen![]()
Zondag 6 januari
Kosten Wim 50 euro
Kosten bakhuur 10 euro
Minimaal 6 deelnemers
priveles van 3 kwartier
Manege Austerlitz wil echter in de binnenbak GEEN grondwerk hebben. Diegene die grondwerk/Lange lijnen werk gaat doen, kan buiten in de Achterberg bak die perfect droog is, zijn dingen doen.
Enige nadeel is: wanneer het regent sta je dus 3 kwartier te grondwerken in de regen.
Wil je rijden, dan kun je gewoon in de binnenbak lessen.
Heel graag nog even je reactie!
De Bokkers/mailers ga ik hetzelfde even rondsturen.
Super geregeld! Zet mij er maar bij. Volgende week gaat een stalgenootje van me mee kijken bij Wim in Putten. Als het haar bevalt wil ze ook wel mee doen. Kunnen we gezellig samen te paard naar Austerlitz komen. Halen we Hester onderweg op, wordt het een gezellige rit![]()
Weeeeeeeh dan blijven we zielig en alleen achter in Voorthuizen/Putten!!!
![]()
May the horse be with you!
Neehoor, want daar kom ik ook nog elke keerMaar als je mee wilt rijden ben je van harte welkom
![]()
Oohhhhhhh gelukkig (wist zweet van voorhoofd)!
Wel een goeie oefening voor Susan (en mij!), ergens anders op les........
Ja, zover is het niet![]()
ik hou dit in de gaten, ik wil wel eens wat vaker met Susan op stap, dat is goed voor ons!
Zeg dat dan eerderKom je gezellig naar mijn stal toe en gaan we samen een buitenritje maken, of desnoods ergens anders in NL.
Je hebt trouwens nu wel 3 stallen gezien waar Knowie gestaan heeft![]()
Uhm je zei een bui.. bui.. buitenritje?
In in in een vreemde omgeving?
Uhm nog even niet![]()
Later!
Maar lessen als eerste stap lijkt me best een plan.![]()
Even een lijstje:
Hester
Stacey
Saxie (is Yvette, toch)
Berith
hebben definitief ja gezegd
Nu de rest vd bevestigingen nog binnenkrijgen![]()
Jitske is even afhankelijk van vervoer. Zij staat dan inmiddels in IJsselstein en heeft zelf geen vervoer. Yvette moet uiterlijk 1 april verhuizen en zij weet nog niet waarheen. (Ja, yvette is saxie)
Super geregeld!!
Ik ga de 25e kijken in Voorthuizen, daarna beslis ik of ik echt mee wil doen, maar alles wat ik over hem hoor klinkt zo positief dat ik denk dat het wel goedkomt!
En mocht ik de 6e mee willen doen dan wil een stalgenootje van mij waarschijnlijk komen kijken, als het haar bevalt een volgende keer misschien ook meedoen.
Groetjes van Els!
[quote="Amiro"]Super geregeld!!
Ik ga de 25e kijken in Voorthuizen, daarna beslis ik of ik echt mee wil doen, maar alles wat ik over hem hoor k]
Laat je de 25ste wat weten?![]()
Tuurlijk![]()
Groetjes van Els!
Bladwijzers