Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 58

Topic: Wimles in Driebergen AFGELAST

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Wimles in Driebergen AFGELAST

Graag wil ik Wim naar Driebergen halen om te @Wimmen@.

Er zijn inmiddels genoeg gegadigden. Maar ik zou graag wat extra gegadigden zoeken om uitval te voorkomen.
    Wim komt voor 6 mensen op locatie. Wanneer er iemand afvalt van die 6 combinaties, zou Wim afzeggen.
    Dat is zonde.

Lessen op locatie kost 45 euro, dan krijg je priveles in een binnenbak. De bakhuur komt hier nog bij. Dit zal tussen de 5 en 10 euro zijn.

Ondertussen zoek ik dus ook een binnenbak.
    Manege Den Toom verhuurt de bak niet.
    Manege Austerlitz ga ik proberen. Kent iemand nog privestallen in de omgeving die een binnenbak hebben en ook nog eens verhuren.

Graag hoor ik van je.

Re: Wimles in Driebergen

Op marktplaats zag ik een advertentie van G. Hoogenraad over pensionstalling met binnenbak in Driebergen. Misschien kun je hem even bellen? 0343-515529

Actief Forumlid Amiro's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2007

Hier is het topic dan

Zoals ik al had gezegd: ik ga waarschijnlijk 25 november kijken in Voorthuizen, en als Wims manier van lesgeven me bevalt (wat ik eerlijk gezegt wel verwacht ) dan doe ik mee!

De andere verzorgster van Amiro (Zonne) wil waarschijnlijk ook meelessen, maar ook zij wilt eerst even zien wat ze van Wim vind.

Als het bevalt en als we genoeg geld hebben lessen we allebei één keer per keer, maar waarschijnlijk lessen we meestal om en om, zodat het betaalbaar blijft.

Ik zal eens even rondvragen, weet misschien wel meer mensen die interesse hebben!

En ik zie Gijs misschien zaterdag, dan zal ik hem vragen of hij het goed vind als we zijn bak gebruiken. Het is een mooie, ruime binnenbak. (En vlak naast Amiro's stal, dus het komt mij erg goed uit )

Hester, ga jij Gijs bellen of moet ik hem zaterdag nog wel even vragen?

Groetjes,
    Els
    Groetjes van Els!

Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jits
    Op marktplaats zag ik een advertentie van G. Hoogenraad over pensionstalling met binnenbak in Driebergen. Misschien kun je hem even bellen? 0343-515529
    Super!

Zijn nummer kon ik dus niet vinden. Ik heb direct gebeld.
    Ik neem eerst met Wim contact op. Doorde weeks gaat het allemaal wat makkelijker op deze stal. En hij wil liever niet dat de pensiongasten niet meer kunnen rijden. Op zondag wil hij geen lessen hebben en op zaterdag kan de bak pas na 11 uur worden afgehuurd.

Bij Stal Vermeer aan de Amersfoortse weg in Bunschoten/Spakenburg hebben ze een dubbele binnenbak, mocht je intresse hebben laat het mij dan even weten dan informeer ik wat mogelijk is.
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
    Bij Stal Vermeer aan de Amersfoortse weg in Bunschoten/Spakenburg hebben ze een dubbele binnenbak, mocht je intresse hebben laat het mij dan even weten dan informeer ik wat mogelijk is.
    Das echt te ver weg.
    Wel fijn dat je meedenkt!

Aangemeld
    Jun 2007

Als het doorgaat dan heeft een stalgenootje van mij ook wel interesse! Maar zij wilt dus ook eerst een keer kijken voordat ze beslist of ze mee wilt doen. Hoeveel mensen doen er dan mee? Geloof dat we er nu wel genoeg hebben toch?
    Groetjes van Els!

zoals je weet als het goed is, ben ik graag van de partij in Driebergen. En de zaterdag zou voor mij, mits ik het goed van te voren weet, geen probleem zijn. Zeker niet als we pas vanaf 1100 uur terecht kunnen. Dan zijn de zaterdagboodschappen wel binnen

Ik zal ook nog eens even vragen bij mijn collega. Hij woont in Rijsenburg/Driebergen. Misschien heeft hij nog suggesties.

off topic: Net een weekend wimmen gehad. Heb nu al weer zin in de volgende les

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

Vandaag even rond geinformeerd op stal, maar de binnenbak van Gijs schijnt heel erg slecht te zijn. Bodem is keihard. Geen optie dus. Onze staleigenaar vertelde dat je voor 5 euro per uur in de bak van manege Austerlitz mag rijden. We kunnen dus nog even naar Austerlitz bellen. Lukt dit niet dan is er misschien nog de optie manege Den Treek? Is ook nog wel te doen voor jou te paard. Volgens mij zijn er verder geen binnenbakken op paardrij afstand.

Mijn collega kwam nog met de suggestie van ene De Bruijn (?) in de Florisstraat of Dokter Schaapmanlaan. Zou vroeger een manege zijn geweest. Ik weet niet of het jullie iets zegt.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

Zegt mij niks. Ik ga vanavond wel even rondvragen.

Aangemeld
    Jun 2007

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door KnowHow
    Vandaag even rond geinformeerd op stal, maar de binnenbak van Gijs schijnt heel erg slecht te zijn. Bodem is keihard. Geen optie dus. Onze staleigenaar vertelde dat je voor 5 euro per uur in de bak van manege Austerlitz mag rijden. We kunnen dus nog even naar Austerlitz bellen. Lukt dit niet dan is er misschien nog de optie manege Den Treek? Is ook nog wel te doen voor jou te paard. Volgens mij zijn er verder geen binnenbakken op paardrij afstand.
    Ik vind het met de bak van Gijs heel erg meevallen hoor! Zijn stal is een smeerboel, de bak is misschien niet perfect, maar ik vind de bak nou ook weer niet zo verschrikkelijk. De bak is gewoon heel ruim, er is springmateriaal aanwezig, de bak is schoon (mest moet altijd worden opgeruimd) en, voor mijn doen, wel OK.

Ik zal even rondvragen bij mij op school of iemand nog een goede bak weet. Er zit hier vast wel meer in de buurt, met zoveel paarden!
    Groetjes van Els!

Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door saxie
    Mijn collega kwam nog met de suggestie van ene De Bruijn (?) in de Florisstraat of Dokter Schaapmanlaan. Zou vroeger een manege zijn geweest. Ik weet niet of het jullie iets zegt.
    Ja, doe ken ik wel. Dat is een handelsstal.
    Zal ik ook even polsen. En ik bel de manege Austerlitz wel, Merrit komt daarvandaan.

Ik ga niet naar Den Treek. Dat is echt te ver.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

Ok, super als jij het even kan regelen, ben heel druk op het werk en met de meerdaagse, want moet nu afgerond worden omdat de deadline vrijruiter al voorbij is

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

Bruijn Brothers-Horse Export BV
    Florastraat 6
    3972 ES Driebergen
    06 54297520

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten