Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 24 van de 24

Topic: equitana 26 feb 2005

Actief Forumlid Angelique's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Leeftijd
    39

Re: equitana 26 feb 2005

Ik ben heeel benieuwt naar de foto's,misschien dat ik volgend jaar eens ga
    Die stal heet naar mijn weten een 'LAG stal' en is in duitsland beter bekend,in Nederland staat er nog maar 1 geloof ik.
    Ik heb een boek en daar staat het adres waar je kan kijken naar zo'n stal 'Laufstallverreinigung LAG' in Oberding...scheint DE villa onder de paardenstallen te zijn.
    Groetjes Angelique

Actief Forumlid Naepir's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike

De vertegenwoordiger van het bedrijf in NL komt waarschijnlijk een lezing geven op de NH dag, dus als je nog een beetje geduld hebt .

Ze gaan zo'n pensionstalling neerzetten in arnhem, Ze beginnen met bouwen in het voorjaar het wordt een loopstal voor 30 paarden met krachtvoerinstalatie, hooi ruiven, overdekte loopstal gedeelte met 1 kant open etc etc. ERRRRRUUUGG gaaf dus!
    Nog een reden dus om naar de NH dag te gaan!

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

waren er ook kraampjes die NH spullen verkochten? das altijd veel leuker om in rond te neuzen dan tussen de kraampjes met peesbeschermers en bitten.

Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Er waren wel wat kraampjes met touwhalster, leadropes, barebackpads, enz. Ook hebben we wat boomlozezadels gezien. Maar toch waren de meeste kraampjes normal kraampjes

De foto's heb ik bij ITP geplaatst.

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Ik vond het wel echt een ontzettend geslaagde dag en ik heb maar weer eens gezien dat het gevoel wat ik al van Ralf had nog eens bevestig werd...Zijn paard (arme Libby) is echt overspannen en heeft helemaal geen zin meer in al die shows. Zijn ego zit hem gewoon in de weg en daarom wil libby niet meer haar best doen denk ik.......

Verder wel weer allemaal mensen ontmoet die ik op de savvy day's ook heb leren kennen en nog bij heiner zijn stand een hackamore en 22 ft rope gekocht met flinke korting!!!

Exact hetzelfde als het orginele spul maar wel de helft goedkoper! Natahlie pinquet vond ik wel heel goed maar ze heeft niet echt laten zien hoe ze haar paard dingen leerde wel wat ze kon en dat vond ik jammer. Tellington Jones viel mij erg tegen heb niet echt het goede van haar methode kunnen ontdekken.

Mijn duits is gelukkig wel goed en heb dus geen last gehad dat ik het niet kon verstaan maar dat lijkt me inderdaad lastig.
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Actief Forumlid Angelique's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Leeftijd
    39

Die stands hadden mij heel leuk geleken,vooral de NH spullen natuurlijk...maar ik kan echt geen duits dus eigenlijk vind ik het niet zo'n ramp dat ik niet geweest ben.
    Heb je ook een foto van je Hackamore en 22ft rope Anroomy?
    Groetjes Angelique

Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Ik heb helaas geen digi cam maar zal mijn vriendin even vragen of ze die van haar meeneemt....
    Het kan nog even duren hoor want ik vergeet eht ook nogal eens.....zeg maar maar het touw ziet er exact hetzelfde uit als het parelli touw het is alleen iets zwaarder. Heiner zei dat het het oude parelli touw is maar ik geloof ook dat dat een betere kwalioteit was dan dat wat ze nu verkopen.
    Mijn halster is fel blauw dus neit de orginele parelli blauw maar wel hetzelfde touw. Zegmaar het groene en het zwarte halster van parelli maar dan blauw.....
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Hihi, jij was het 'Ik boycot Parelli 'meisje . Ik vroeg me al af hoe je op het forum heette
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

nee ik boycot parelli prijzen niet parelli zelf..... ik ben voor parelli voor iedereen ook voor de minder bedeelden onder ons!!!!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten