Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: nekplooien :-)

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Re: nekplooien :-)

Ohhkee, dat kunnen we dus uitsluiten :mrgreen

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila
    Of een kind uit een wonderlijke combinatie van 't een met 't ander met een genetisch afwijkingkje.
    Genetische afwijkingen kunnen net zo goed (ik geloof nog wel vaker) voorkomen in raszuivere dieren hoor, dat heeft niets met kruisingen te maken.

Ik heb er ook eens naar gekeken. Mijn paard heet dat ook maar alleen bij haar winter haar. Het is helemaal niet erg hoor.
    Het zij enkel de haren die een andere kleur hebben. Er is ook niet onder te voelen.
    Als ze uitdrogings symtomen zou hebben dan had ik het wel al eerder gezien want ik heb dierenmassage gedaan en geef ze ook regelmatig een massage en dat zou ik dat al zeer snel door hebben.
    Als je het geld zou weg nemen dan pas kan er vrede bestaan, maar bij dieren is dat niet nodig!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Nacino
    Genetische afwijkingen kunnen net zo goed (ik geloof nog wel vaker) voorkomen in raszuivere dieren hoor, dat heeft niets met kruisingen te maken.
    als er op een verantwoorde manier wordt gefokt voor het stamboek, dan probeer je de "foutjes" eruit te fokken. Het Haflingerras is al een oud ras, dus dat bedoel ik er eigenlijk mee. Dat er bij raszuiver paarden ook nog wel iets mis kan gaan in het genenpakket, dat is natuurlijk waar. Maar je hebt een aantal problemen niet meer. Soms is een uitstapje voor het genenpakket van een bepaald ras dan weer heel waardevol.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten