Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 32

Topic: Fijne kaptoom gevonden voor Troy!!

Fijne kaptoom gevonden voor Troy!!

Ik ben super-blij zeg.

Nog in nieuwstaat issie.
    Mét frontriem en 5! ringen. De buitenste zijn voor het eventueel aanhangen voor een bit, maar als ik het zo bekijk kunnen hier ook prima de teugels aan met rijden en werkt hij als een sidepull. De neusriem is breed en zacht.

Ik heb 'm (gelukkig) tweedehands gevonden.
    Voor degenen die ook graag zoiets willen, hij is niet zo duur, nieuwprijs 94€ en hier te koop: http://www.elmosquero.de/index.php?cPath=29_30 , da's toch leuker dan de "Branderup-prijs"

Re: Fijne kaptoom gevonden voor Troy!!

Hey,

Het ziet er erg multifunctioneel en vriendelijk uit.

Gefeliciteerd met je aankoop .

Ik ga vragen of mijn schoen-/tuig-/zadelmaker een vergelijkbaar iets voor mij in elkaar wil zetten. Hij heeft als hobby het maken van paardentuig dus ik denk dat hij dit wel een leuk klusje gaat vinden.

Even centraal: Stel de zadelmaker maakt hem goed e.d. en de prijs is lager dan die van 94 euro is er dan eventueel interesse in een haute couture kaptoom? Zo ja, dan kan ik hem eventueel voorstellen om er meer op maat te gaan maken.

Gwen
    Fijnmazig hooinet te koop: http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=30210.0

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Ziet er goed uit Trea, dus er zit niet iets hards in de neusriem?? (metaal )
    Ik dacht dat je al een kaptoom gebruikte.

Bedankt voor det ip.
    Neusriem ziet er in eerste instantie wel uit zoals masja ze maakt van LL/

O ja nog een vraag, de halsriem of hoe noem je dat zit op een andere plaats bij de kaptoom , heb je dat echt nodig voor stabieliteit?
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Er zit niks in de neusriem, het is enkel een dubbele leren band. Ik heb al een kaptoom ja, maar daar zit een fietsketting in en troy vind dat ding dus niet fijn. (ex-trauma?), en Masja een heeft een wachtlijst. Dus ben ik blij dat ik nu eentje heb voor een leuk prijsje.

De keelriem is voor stabiliteit ja. De branderup-kaptoom heeft alleen maar een keelriem, geen frontriem, en als je hem niet heel strak aangespt verschuift hij wel hoor, met longeren. Ik denk/hoop dat deze beter blijft liggen door de extra frontriem.

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Oke dank je.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Mooi ding hoor Trea!!
    Ga toch ook nog steeds overwegen om er een te kopen zonder ijzer in de neusriem, maar dat moet dan wel een bruine zijn
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Moooi, denk dat dat voor Vash ook fijner is eigenlijk.

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Hijis ook in bruin te koop volgens mij
    Groetjes Janneke

Gun jezelf

Is degene die jij hebt dan de 'Vienna' van de site? Daar zitten maar drie ringen aan? En om er een bit bij te gebruiken moet je twee losse riempjes Ã* 12 euro p.s. erbij nemen. ( vlgs mij ook voor die jij hebt) 't is wel een mooi dingetje hoor!
    Ga je je andere kaptoom nu verkopen? Zo ja, wat vraag je ervoor?
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Ja, die ik heb kunnen overnemen, dat is de vienna. Zulke riempjes heb ik nog wel liggen, gelukkig, want die zitten niet bij mijn aankoop.

ik ga de branderupkaptoom (voorlopig) niet verkopen.
    Amy is er zeer content mee, ik rijd haar er graag mee en ik sluit in de toekomst combiritten Amy/Troy niet uit, dus heb ik ze alletwee nodig.

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Mooi hoor. Ik ben erg benieuwd hoe ie Troy zal staan! Fotootje?
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

is het zacht, dat neusstuk? Wat is de kwaliteit van het leer? Zacht? Of kartonnerig...?

Ah.. sorry Lila, berichtje was omlaaggezakt in de laaaaaaange rij ongelezen berichten.

Het leer is van geweldige mooie kwaliteit. Heel glad en soepel, geen opstaand haartje te bekennen, ook niet aan de binnenkant. Supermooi. Hij vormt zich precies naar de neus.

Hier wat foto's. De kaptoom zit heel stabiel, hij is zo multi-verstelbaar dat hij full en cobmaat tegelijk is. Amy past hem ook, en die is full/full terwijl Troy een klein cobje is

Eerst keuren:

Dikte van de neusriem:

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Ja dat vindt ik er heel mooi uitzien, vriendelijk ook.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf

Actief Forumlid marjans's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Gwenny
    .

Ik ga vragen of mijn schoen-/tuig-/zadelmaker een vergelijkbaar iets voor mij in elkaar wil zetten. Hij heeft als hobby het maken van paardentuig dus ik denk dat hij dit wel een leuk klusje gaat vinden.

Even centraal: Stel de zadelmaker maakt hem goed e.d. en de prijs is lager dan die van 94 euro is er dan eventueel interesse in een haute couture kaptoom? Zo ja, dan kan ik hem eventueel voorstellen om er meer op maat te gaan maken.

Gwen
    Ohoh gwen, realiseer je wat je die arme man kan aandoen met dit soort voorstellen (zie onze spontane enthousiaste reactie op het vlechtwerk uit duitsland!)
    leven is meervoud van lef

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten