FIJN dat je Whoopie hebt laten nakijken!
Goed gedaan!
En paard ziek = van slag.
Punt.
Muts of geen muts.
Je houdt gewoon zo van die dieren, dan doet het je altijd veel als ze iets hebben, ja toch, niet dan?
FIJN dat je Whoopie hebt laten nakijken!
Goed gedaan!
En paard ziek = van slag.
Punt.
Muts of geen muts.
Je houdt gewoon zo van die dieren, dan doet het je altijd veel als ze iets hebben, ja toch, niet dan?
May the horse be with you!
Hoi Janneke,
Ik bedoelde het als hart onder de riem. Ik zou het zo jammer vinden als je je zelf veroordeelt over iets wat je vroeger niet had en nu wel of anders om. Het leven gaat heen en weer en sommige dingen veranderen gewoon. Nu ben je zoals je bent. Gaaf toch.![]()
Liefs
Roos
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Goed dat je gewoon toch de DA hebt laten komen.
En ik ben ook zo'n muts. Toen Aramis op trektocht zijn been verwonde aan de trailer liet ik ook op zondag de DA komen, ik moest dan wel het 3dubbele betalen omdat het zondag was, en misschien kon het best nog wachten tot maandag. Maar maakt het uit, als dat jou helpt...en je paard.
Beenwondjes en dikke benen kan je gewoon best snel bij zijn, niks muts dus!
vanuit mijn andere topic zul je wel begrepen hebben dat ik je absoluut geen muts vind!Ik voel mij dan zo,n muts
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Vanochtend even weer bij Whoopie geweest, ze heeft al geen koorts meer 37.3, dus dat is netjes. Been is nog wel dik, vocht zakt ook wat naar beneden, leek na koeling wel iets beter.
Ze heeft omdat ze op een zanduitloop staat met een beetje hooi voor het eerst geen dikke buik meer, het lijkt een ander paardje!
Ze houdt zichzelf wel wat in beweging, draaft af en toe ook een stukje. Ze vindt het niet echt fijn om alleen te staan ondanks dat er maar 1 draadje tussen zit naar de andere paarden.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
WÃ*t een zorgen toch weer hè!?
Gelukkig dat de koorts al gezakt is. Nu het been nog afslanken.
Het been slankt al mooi af, het wondje blijft wat pussen, vandaag kon ik voor het eerst de korst eraf weken die was erg hardnekkig. En daaronder zat toch ook een wat dieper wondje, was wat pussig. Goed uitgewassen weer met betadine-scrub daarna zag het mooi rood,dus dat is goed.
Zal wel goed komen.
Ondertussen wordt Whoopie mooi slank staat op dieet, heeft ook zijn nadelen, een ontspannende wandeling werd niet erg ontspannend want overal stond gras, om gek van te worden.
Denk dat ik er morgen een klein stukje op ga zitten, gewoon rustig in stap rechtdoor beetje harde ondergrond.(beter voor mijn knieen)
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Hoe is het nu met je Whoopie?
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Hoi
Dinsdag heb ik alweer een rondje gestapt buiten met Whoopie, heb niets kunnen merken ze zwikt niet of zo en nadien was het been niet dik geworden. Het wondje is nog niet dicht maar is wel rood en op sommige plaatsen heeft ze een korst.
Vandaag en gisteren ben ik niet geweest ga morgen weer en kijken of ik haar weer wat meer kan belasten.
Zelf heeft ze energie voor tien en vindt ze dat ze prima kan draven.![]()
Ik denk dat we er mooi op tijd bij zijn geweest ( mede dankzij jou)
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Even een onduidelijke foto van een wondje op haar been, vindt het zo raar dat het wat gelig van kleur is. Volgens mij is het toch nog steeds niet helemaal "rustig".
Heb het idee dat het been verder goed hersteld is.
![]()
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Bladwijzers