Gister mijn eerste 'vliegles' van Angel gehad...![]()
Angel is gewoon volledig zadelmak en rij ook vaak zonder zadel en gaat ook al goed, geen nare ervaringen gehad of zo, volgens mij. Maar gister wilde ik via het hek (doe ik altijd) zonder zadel opstappen. Normaal gaan dit altijd goed en blijft hij heel lief wachten. Maar gister wilde ik opstappen, toen stapte hij weg, ik dacht toeval, dus ik zet hem weer terug en probeer het nog een keer, net toen ik wilde gaan zitten zeg maar stapte hij weg, dus ik kwam wat harder op z'n rug dan anders. En het was heel gek, maar hij keek om, en volgens mij dacht hij echt van potverdorie...zit ze toch op me rug, ik heb toch aangegeven dan ik het niet wilde? En toen begon hij te bokken alsof het de 1e keer was dat iemand zomaar ineens op z'n rug springtik lag er na de 4e bok natuurlijk af. Toen bleef hij bij me staan... En echt zo van, ik vind je wel lief maar ik had toch aangegeven dat ik vandaag geen zin had? Toen ben ik maar gaan spelen met hem... En niets aan de hand. Vandaag met zadel opgestapt... en echt helemaal niks aan de hand... Heerlijk gereden...
Dus nou is eigenlijk mijn vraag. Was dit gewoon echt een uiting van dat hij mij onbeleefd vond of zo of iet anders?
Bladwijzers