S*****t aan hebben hoor! Je gaat zo hard als de zwakste schakel aan kan.Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
Jeetje, das rot!Heb jammer genoeg niet kunnen oefenen, Whoopie stond met een dik been op het land, ze had een lichte verwonding aan de binnenkant van haar bovenbeen en een klein krasje aan buitenkant van haar been. Wat ze nu weer heeft gedaan, het is mij een raadsel hoe ze daar een wond kan krijgen? Heb gekoeld en een stuk gewandeld, wordt een weekje rustig aan doen.
Sterkte!
Consequent zijn. -Niet luisteren = stilstaan. Drammen = stilstaan. Na 10 keer stilzetten zal Whoopie het zat worden, denk ik, en beter luisteren.Mbt maken van ophoudingen, dit is iets wat ik af en toe doe. Whoopie heeft dan de neiging soms om toch wat door te drammen en is er ook goed in om dan wat achter de teugel te gaan lopen(te diep)
Met lichtrijden probeerik ook kleinen bewegingen te maken maar dat gaat moeilijk bij Whoopie, ben nu begonnen met centered riding dus ik hoop dat dat wel beter gaat worden. Volgend de instructrice doe ik aan zwaarrijdenipv lichtrijden. Komt omdat mijn benen in de draf naar voren gaan
![]()
Bladwijzers