Results 1 to 4 of 4

Thread: Hulp bij jong paard

Hulp bij jong paard

Is er iemand in de omgeving van Aarschot (Vlaans Brabant, Belgie) die mij af en toe zou kunnen komen helpen met mijn ruin van anderhalf jaar. Ik zou binnenkort met hem willen beginnen met level 1 (niet rijden natuurlijk) maar vrees dat ik dit niet alleen ga kunnen omdat hij geweldig dominant is. Ik heb ook nog een fjord en met hem heb ik lessen gevolgd bij Jossy Reynvoet. Hij deed het heel goed maar hij heeft dan ook een rustig en gewillig karakter. Heeft er iemand ervaring met parelli bij jonge paarden? Ik wil zelf met hem beginnen werken maar om echt zadelmak te maken gaat hij wel naar Eddy Modde. Het zou gewoon al fijn zijn als ik hem al vanalles heb kunnen leren en het zou ook gemakkelijker zijn als hij een beetje manieren krijgt. We hebben hem nu 3 maanden en voor we hem hadden heeft hij altijd zijn zin mogen doen, daarom dat hij nu de baas wil zijn. Alvast bedankt voor de reacties!

Forum Meubilair skey's Avatar

Re: Hulp bij jong paard

Hoi Nathalie, ik kan best eens komen helpen als je wilt. Nu woon ik in Herselt, in januari verhuizen we naar Aarschot.
    Ik zit dus best in de buurt.
    Groetjes,
    Kim

Hallo Kim,

Dat zou leuk zijn als je is kan langskomen. Hij is niet gevaarlijk hoor maar als ik met hem buiten een wandeling ga maken dan heb ik het liefst dat er iemand bij is omdat hij nogal snel verschiet. Ik ga aan mijn buurman vragen of ik zijn piste dan kan gebruiken. Momenteel staan mijn paarden nog niet in Aarschot, ze staan nu in Booischot bij mijn grootouders. Dan kan jij ook is observeren hoe hij tegen ons ouder paard doet. Hij valt hem altijd lastig en laat hem niet bij het hooi komen en toch kunnen ze elkaar niet missen. Allemaal heel vreemd. Hoe kunnen we afspreken?

Groetjes,

Nathalie

Forum Meubilair skey's Avatar

Ik heb je een PB gestuurd, ik denk niet dat je die al hebt gelezen want hij staat nog steeds in mijn outbox. PB's staan boven aan.

Bladwijzers