Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 21 van de 21

Topic: Sensation vs Espaniola

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Re: Sensation vs Espaniola

Ach heb je bijna een jaar voor!!! Moet kunnen toch
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Hey ja leuk! En dan nog met Sjo en Nacino erbij, hebben nog meer mensen een Espaniola?

Ik zag gister zo'n luxe versie op marktplaats, heb even getwijfeld maar vind hem echt te lang. Jammer dat het geen gewone was!
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Owwwwwwwwwwww die van marktplaats zou zo mooi staan op mijn zwarte monster Maar helemaal in Friesland vind ik echt te ver weg
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

[size=99px](off topic: Meenemen, F6? Op 22 okt ben ik in t Hoge Noorden [/size]

May the horse be with you!

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Ja gaaf Frances, dan kan je ook meedoen! Zadel staat ook mooi bij je nieuwe teugels

Vandaag laatste ritje op de Sensation en als ik al twijfelde dan nu niet meer! Halverwege moest ik van Fen springen vanwege een enge vrachtwagen, maar erna kwam ik er niet meer fatsoenlijk op, alles was verschoven . Dus weer afgestapt bij een hek, alles recht gelegd en via het hek er weer op.
    Dat word dus defenatly de Espaniola, daar kan ik tenminste op komen zonder trap als dat echt nodig is, net als vandaag!
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Na mijn vakantie ga ik de Espaniola eens aan een week testen onderwerpen......en daarna kijk ik of het wat is voor Timber en mij

Dus de marktplaats Espaniola gaat net niet worden vrees ik Maar het lijkt me wel super mooi bij Timber zwart met bruine elementen

Ik vind bij Fenna de Espaniola ook het mooiste! Ik weet dat de foto's misschien niet een heel goed beeld geven, maar op de Espaniola foto's lijkt ze relaxter te lopen

Misschien een Espaniola team oprichten
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten