Ach heb je bijna een jaar voor!!! Moet kunnen toch![]()
Ach heb je bijna een jaar voor!!! Moet kunnen toch![]()
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Hey ja leuk! En dan nog met Sjo en Nacino erbij, hebben nog meer mensen een Espaniola?
Ik zag gister zo'n luxe versie op marktplaats, heb even getwijfeld maar vind hem echt te lang. Jammer dat het geen gewone was!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Owwwwwwwwwwww die van marktplaats zou zo mooi staan op mijn zwarte monsterMaar helemaal in Friesland vind ik echt te ver weg
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
[size=99px](off topic: Meenemen, F6? Op 22 okt ben ik in t Hoge Noorden[/size]
May the horse be with you!
Ja gaaf Frances, dan kan je ook meedoen! Zadel staat ook mooi bij je nieuwe teugels
Vandaag laatste ritje op de Sensation en als ik al twijfelde dan nu niet meer! Halverwege moest ik van Fen springen vanwege een enge vrachtwagen, maar erna kwam ik er niet meer fatsoenlijk op, alles was verschoven. Dus weer afgestapt bij een hek, alles recht gelegd en via het hek er weer op.
Dat word dus defenatly de Espaniola, daar kan ik tenminste op komen zonder trap als dat echt nodig is, net als vandaag!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Na mijn vakantie ga ik de Espaniola eens aan een week testen onderwerpen......en daarna kijk ik of het wat is voor Timber en mij
Dus de marktplaats Espaniola gaat net niet worden vrees ikMaar het lijkt me wel super mooi bij Timber zwart met bruine elementen
![]()
Ik vind bij Fenna de Espaniola ook het mooiste! Ik weet dat de foto's misschien niet een heel goed beeld geven, maar op de Espaniola foto's lijkt ze relaxter te lopen![]()
Misschien een Espaniola team oprichten![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Bladwijzers