Resultaten 1 tot 9 van de 9

Topic: zaterdag 13 oktober Horst Becker Putten

zaterdag 13 oktober Horst Becker Putten

De officiele aankondiging:

Zaterdag 13 oktober komt Horst Becker naar Putten om les te geven. http://www.horstbecker.nl Er is nog plek om mee te rijden.

Een les kost 60 euro en duurt max 45 minuten. De prijs is inclusief bakhuur, reiskosten en koffie en thee.

Het is nogal kort dag, dus als het je leuk lijkt om mee te rijden, laat dan snel even van je horen. De precieze adresgevens volgen zsm. Deze keer rijden we in een buitenbak.

Het is ook mogelijk (en het is de voorkeur van Horst) om 2x een les te krijgen op 1 dag (met hetzelfde paard). Dan betaal je voor 2 lessen geen 120 euro, maar 110 euro inclusief een lunch van eenvoudig belegde broodjes. Ik heb alleen geen stalling voorhanden op deze lokatie!

Misschien tot ziens!
    marleendenarend@hotmail.com

Re: zaterdag 13 oktober Horst Becker Putten

Komen kijken kan natuurlijk ook. Dat kost 5 euro inclusief koffie en thee.

Stuur me even een berichtje als je interesse hebt.

hoi
    had het wel leuk gevonden maar moet helaas werken...zit er dus niet in...maarehhh was enkel kijker hoor..grijns..mijn paard is nog lang niet toe aan becker..hihihi...en ik trouwens ook nog niet..

Moet ik een brilletje kopen?
    Op de site van HB zie ik Putten helemaal niet staan..

Dus: waar, wanneer, hoe laat?
    Ik wil best even komen kijken!
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Je hebt PB!

@Inger : Horst geeft ook les aan recreatieruiters en beginnelingen enzo. zelf ben ik ook geen gevorderde ruiter, dus er is voor iedereen plek. Dingen vanaf het begin goed aanleren is nog altijd meer waard dan later weer dingen af moeten leren, omdat het verkeerd is aangeleerd. Mensen denken vaak onterecht dat je als beginner niet veel uit zo'n les kan halen. Persoonlijk vind ik dat onzin. Ik heb ook als beginner met een groen paard bij David de Wispelaere gelest.

Het begin moet OOK goed zijn..... JUIST goed zijn

Helemaal mee eens Marleen!

Is de lokatie niet openbaar?
    Ik wil misschien even komen kijken, ben 's morgens bezet en vanaf 16 uur weer...
    Kan dat? Uurtje?

May the horse be with you!

Hoi Karianne,

De lokatie is van een heel vriendelijke mevrouw die direct haar bak aanbood. Ik zet haar adres uit beleefdheid hier maar niet neer. Ik stuur je een PB met haar adres. Je kan natuurlijk even langskomen om te kijken, je bent welkom hoor!
    Als je serieus als toeschouwer bij de dag zou willen zijn kost het 5 euro inclusief koffie en thee.

nee joh het gaat er niet om dat ie les geeft aan iedereen, ik geloof zeker dat ie dat graag doet, maar ik kan het nog niet.
    Ben nu net aan het wimmen en dat is wel effe genoeg heb werk zat. Ik spaar dan liever nog even wat uit om als we beter zijn er het optimale uit te kunnen halen. snapiee??
    Hij mijn paardje dan, is nog lang niet sterk genoeg hij is sinds kort weer terug aan het vallen door een galop huppel in zijn draf te stoppen. Dat moet er eerst uit voordat ik weer verder wil/kan.
    ik moet heeeeel veeeeel stappen in het bos met heuveltjes..nukan dat hier gelukkig erg goed, en in zwaar zand. Maar ik moet er wel effe tijd voor hebben

off topic: veel stappen in zwaar zand? Waar is dat goed voor dan?

... de meeste mensen nemen overigens JUIST les vanwege een rijtechnisch probleem en niet pas als het opgelost is

Bladwijzers

Forum Rechten