Goed nieuws!!
Afbouwen heeft denk ik niet veel zin, want het is "gewoon" een luchtwegverwijderaar die ze net als de antibiotica een aantal dagen moest hebben. Nu de ontsteking is aangepakt door de antibiotica en het slijm weg is, kan ze (als het goed is) zónder ventipulmin. Afbouwen in de zin van minder geven heeft geen zin, dan kan je net zo goed niks geven, afbouwen in de zin van de frequentie aanpakken kan wel, maar dan staat ze 12 uur zonder en 12 uur mét. Of dat nou zo zinvol is?

Antwoord met Citaat
  Antwoord met Citaat 
			 . Zij eet en slaapt prima, doet met plezier haar ding en kan nog prima haar sprintjes trekken (oké, met een hoest tussendoor). Ik eet slecht en slaap ook niet zo gezellig als normaal, ben toch meer ermee bezig als dat ik dacht...
 . Zij eet en slaapt prima, doet met plezier haar ding en kan nog prima haar sprintjes trekken (oké, met een hoest tussendoor). Ik eet slecht en slaap ook niet zo gezellig als normaal, ben toch meer ermee bezig als dat ik dacht... 

.
 .
						 . Alhoewel ze aan deze VA-meneer geen hekel heeft, hij is eigenlijk de enige die haar snel kan prikken. Komt een van de VA-dames maakt ze aanzienlijk meer toestanden
. Alhoewel ze aan deze VA-meneer geen hekel heeft, hij is eigenlijk de enige die haar snel kan prikken. Komt een van de VA-dames maakt ze aanzienlijk meer toestanden   .
 . 

Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
 Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne

Bladwijzers