Ik heb dezelfde bedenkingen als Roos. Zoek héél erg naar een middenweg. Wil en kán best een tik (of heel hard op het gras slaan) uitdelen (deed het op het filmpje ook een keer tijdens sbw als troy het gras (r) induikt), maar ik wil altijd eerst 100% zeker weten dat het rechtvaardig is. Dat hij me écht staat te "kutten" en niet omdat hij me ontwijkt omdat hij iets niet snapt of kan.. en meestal voordat ik dat doorheb is het moment alweer voorbij.
![]()
Echt lastig.
Deze vind ik ook lastig;
Ik heb gewoon gebrek aan fantasie.Ik vind troy op sommige stukjes gewoon een beetje jolig ("cocky"), kan je corrigeren, maar je kan natuurlijk ook gewoon veel extra dingen vragen, hem bezig houden.
Als ik nou lees dat jullie alles korter zouden doen, dan begin ik al te zweten.. dan ben ik in 10 minuten klaar of nog eerder![]()
Voelt zo chaotisch om "vanalles" te doen. Ik werk liever aan één ding en wil dat dan uitwerken, verbeteren.
Hihi arm paard..
Aan de ene kant denk ik wel dat ik te weinig van hem vraag, aan de andere kant ben ik erg bang voor óvervragen.
Wat lastig dit.
Wat Nacino zegt.. over als hij pissig reageert.. ja ook dáár zit wat in. Maar wat nou als hij pissig is omdat hij het echt moeilijk vind?
Bladwijzers