Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: 45 foot lead rope

  1. #1
    Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2006
    Locatie
    Tielt-winge (B)
    Berichten
    86

    45 foot lead rope

    waar hebben jullie die besteld? Via Eddy of rechtstreeks uit Amerika? Ik zoek wat naar de minst dure manier. Als ik van Eddy bestel moet ie van Nederland komen, want ik woon in België, maar van Amerika kan ik niet inschatten hoeveel hij gaat kosten.
    Gebruiken jullie de 45foot rope ook veel? Hij is niet zo zacht als de gewone touwen, dus moet ik steeds handschoenen aan moest mijn paardje playfull iets doen wat ik niet verwacht, of toch niet?
    Ben benieuwd naar jullie info!

  2. #2
    Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    2.669

    Re: 45 foot lead rope

    45 Foot rope is een lasso. Ik denk dat je hem het makkelijkst via de VS kan bestellen, de dollarkoers is buitengewoon gunstig ook dus dat scheelt zowieso lekker in de kosten!
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

  3. #3
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.756

    Re: 45 foot lead rope

    Ik draag zelf bij voorkeur idd handschoenen als ik met de lasso werk ja, zeker als ik er iets nieuws mee ga doen. Doe ik oefeningen waarvan ik weet dat ze wel goed gaan, laat ik ze vaak toch uit... ik vind het nl. niet zo fijn om handschoenen te dragen, het gevoel in je handen is dan zoveel minder.

    Je zult in het begin wel erg moeten wennen aan de lasso, het werkt héél anders dan een leadrope! Maar wel gaaf, als je op steeds grotere afstand met je paard kunt gaan werken.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •